Skocz do zawartości

Proszę O Pomoc W Ocenie


Hary

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem chyba na Forum wszystko, co było możliwe, odnośnie oceny stanu technicznego przyczepy, ale pomimo to nadal jestem laikiem i w związku z tym mam prośbę-pytanie: czy znalazłby się Ktoś ze 100licy lub okolic, kto byłby skłonny ewentualnie podjechać ze mną na weryfikację przyczepy, którą wcześniej obejrzałbym samodzielnie i byłbym zdania, że jest warta uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ dopiero szukam, to może zapytam-jakiej firmy przyczepy są najtrwalsze, najlepszej jakości?Z tego, co zauważyłem, najwięcej ofert (nie licząc angielskich marek) dotyczy przyczep:Dethleffs, Knaus, Adria, Hobby, Burstner... Czy któraś z tych firm znacząco odbiega (na plus lub minus) od pozostałych? Pewnie ciężko o obiektywizm w tej ocenie, ale może Ktoś się pokusi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczących różnic w jakości pomiędzy konkretnymi markami przyczep. Bardziej liczy się stan techniczny od marki i wyglądu. Możesz trafić 3-4 letnią przyczepę zmasakrowaną, po przejściach lub z wypożyczalni i 20 letnią w idealnym stanie. Każda przyczepa jest tyle warta ile poprzedni właściciel włożył w nią uczucia i dbałości. Pomyśl na początku jaki układ będzie ci najbardziej odpowiadał (w ile osób jeździsz), jakie są możliwości twojego auta i ile pieniędzy chcesz wydać na przyczepę. A potem szukaj i zawsze możesz podrzucić zdjęcia konkretnego egzemplarza tu na forum do wyceny. A co do marek to jedyne co to możesz popatrzyć jaki styl i kolor mebli bardziej będzie się wam podobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Hary, wybacz, że tak prosto z mostu, ale nie jesteś pierwszy który zadaje te pytania.

Na większość z nich (a nawet na inne, które Ci do głowy jeszcze nie przychodzą) otrzymasz w kąciku ze wskazówkami dla kupujących.

Wtedy będzie to bardzo obiektywne.