Skocz do zawartości

Stałem się Knaus'iakiem


Besiek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

DMC: 1600 kg

MW: 1300 kg

O ile mnie pamięć nie myli hehe(1).gif

 

Witam

To raczej na pewno Cie myli :((

Nie wierze ze tak dluga, dwie osie ma tylko 1600DMC, ja mam Knausa 550 i ma doladnie tyle samo, musisz miec wiecej.

 

 

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności wrzucam zrzut ekranu z ogłoszeniem dotyczącym mojej cepki, w papiery nie patrzyłem ale tab. znamionową oglądałem i tak bardzo mnie pamięć nie omyliła swiety.gif

 

ogoszeniexn.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Wszystkim dziękuję za opinie i gratulację.

Z nowości, odebrałem dzisiaj zaświadczenie o ukończeniu kursu na prawo jazdy i jak się uda to jeszcze dziś zapiszę się na egzamin. Jest duża szansa na to że w czerwcu (raczej drugiej połowie) już będę mógł przyciągnąć przyczepkę do domciu.

Teraz jestem na etapie poszukiwania miejsca postojowego dla niej i szczerze powiem że nie jest łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odebrałem wczoraj z komisu papiery przyczepy w celu jej zarejestrowania, i w tym miejscu pojawiły się wątpliwości które mogą okazać się problemami.

- Przyczepa jest dwu osiowa, rozstaw osi według dokumentów ze stacji diagnostycznej 0,67 m. Według mnie jest to zgodne ze stanem faktycznym ale w dokumentach z Holandii jest napisane że przyczepa ma 1 oś. O co w tym chodzi?

- We wszystkich Holenderskich dokumentach przyczepy wpisana jest DMC o wartości 1600kg, na tabliczce znamionowej widnieje 1500kg. Jaką wartość diagnosta powinien wpisać w dokumentach z badania technicznego? Czy jeśli wpisze z tabliczki 1500kg to wydział komunikacji nie zakwestionuje tego po zapoznaniu się z przetłumaczoną dokumentacją z Holandii?

 

Pozostałe cechy identyfikacyjne są zgodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny przypadek z dostawczakiem. Nie zgadzały się dmc. Diagnosta to wychwycił i w dokumentach wpisał z tabliczki. Pani w okienku od razu zauważyła różnicę i że nie zarejestruje, to ja do niej po co robić przeglądy kiedy papiery ważniejsze od stanu faktycznego. Kazała ni wtedy, żeby diagnosta napisał w dokumencie, że dane spisał z tabliczki (co jest chyba normalne) i wtedy wyprostują błąd w papierach. Diagnosta jakby przewidując problemy takie oświadczenię, że to z tabliczki napisał od razu tylko pani nie doczytała do końca. Kiedy jej to zdanie wskazałem pojazd zarejestrowała od reki i teraz dane w dowodzie i na tabliczce się zgadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.