Skocz do zawartości

LMC Munsterland Siesta 370


LMC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem tu nowy ale chciałbym opisać nasz domek . Od 3 lat posiadamy Munsterlanda Sieste z 88 roku LMC . Przyczepkę kupiliśmy sprowadzoną z Holandii , jestem estetą i praktykiem , więc doposażam ją co chwila i montuję co rusz nowe udogodnienia ;( . Zaraz po kupnie zamontowałem jej tv z dvd , wieżę panasonica a także zasilacz z komputera aby przy przylączu 230V mieć 12 V o dużej mocy ( w razie czego ) . Po jakimś czasie zamontowałem baterię solarną z regulatorem akumulatorem i przetwornicą prądu . Na razie mam solarkę 40 W i po naładowaniu baterii prądu starcza mi na 8-10 godzin dla pracy wieży i pomp wodnych . Na jesień chcę dołożyć 2 solarki aby mieć moc 120 Watt aby mieć prądu bez ograniczeń jak jestem nad jeziorkiem ;( . Jesienią w ogóle chcę jej przeprowadzić remont związany z modernizacjami a że nie jako jestem stolarzem to kuchnię też chcę zmodernizować a także mam pomysł jak zamontować i przerobić "junkers" aby mieć ciepłą wodę "napędzaną " gazem .

dsc02608o.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

img4443.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście , mam już całą listę modyfikacji a najwięcej dotyczy łazienki i podgrzewania wody , bo to dla mnie ważne jak sie jest nad jeziorem i nie ma sie dostępu do prądu sieciowego i ciepłej wody . Prysznic zewnętrzny mam i czarny zbiornik który nagrzewa wodę ale jednak chciałbym aby woda miała z 50-60 stopni , dlatego chcę przerobić popularny "junkers" aby działał na niskim ciśnieniu i na gaz z butli . Jak rozwiążę problem to na pewno zapodam foty . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach