Skocz do zawartości

Serwis klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy!

Mam w przyczepie klimę Waeco EasyCool EC-3000. Przyczepę kupiłem już ubraną w ten sprzęt, więc nie bardzo miałem wybór. Ale ja nie o tym, otóż: dziś przyjechał do mnie facet z serwisu klimy(stwierdziłem, że podobnie jak w samochodzie należy co roku zrobić przegląd, odgrzybianie itp). Po sprawdzeniu, wyczyszczeniu filtrów, skraplacza i odgrzybieniu (jego sprawozdanie) zażyczył sobie 500zł. Nie było mnie w domu, więc żona zapłaciła mu bo stwierdziła, że ona się nie zna, więc może to tyle kosztuje. A teraz moje pytanie do wszystkich mających na wyposażeniu klimę, lub do tych, którzy mają o tym jakieś pojęcie: Czy taka usługa naprawdę tyle kosztuje, czy facet po prostu znalazł sobie Łosia do wydojenia.

Kiedy robię taki zabieg w samochodzie płacę 200-250zł.

 

Pozdrówka dla Wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia w serwisowaniu klimy w przyczepach, ale muszę Ci powiedzieć że serwisy różnych urządzeń i maszyn bardzo często biorą duże pieniądze za dojazd. Dla przykładu dojazd serwisanta do wózka widłowego w strefie do 15km 100zł netto lub nawet trochę więcej (dawno korzystałem z ich usług więc nie pamiętam dokładnie kwoty). Czy serwisant zostawił jakąś fakturę lub specyfikację wykonanych czynności i użytych części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach