Skocz do zawartości

prąd w Hobby 520


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

nie jestem "elektrykiem" i moja wiedza w tym zakresie jest dość mała

W przyczepie Hobby 520 z 2007 nie działa pompka wody, brakuje oświetlenia w łazience i nie działa spłuczka.

Oświetlenie przyczepy, lodówka działa na 230v. 

Znalazłem komplet bezpieczników - u mnie jest miejsce na 5 i wszystkie są sprawne (zdjęcie z instrukcji pokazuje 6 w tym jeden 7,5)

Przy odkręcaniu kranów: w łazience słychać jak załącza się mikrostycznik zimnej wody (ciepłej się nie załącza) a w kuchni załącza się zimnej i ciepłej. Woda nie leci

Czy gdzieś jeszcze są inne bezpieczniki? - w jaki sposób mogę sprawdzić co padło?

Sprawdziłem to co mogłem na ten moment. Może ktoś coś wie? Pomożecie? :)

Dziękuję,

Mariusz

z instrukcji Hobby.jpg

zdjęcie z mojej przyczepy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mario Wu napisał(a):

w łazience słychać jak załącza się mikrostycznik zimnej wody (ciepłej się nie załącza)

Mikrostyk jest JEDEN i załącza pompkę. Sprawdzałeś napięcie na pompce wody?

 

1 godzinę temu, Mario Wu napisał(a):

nie działa spłuczka

Zbiornik masz osobny? Jeśli nie to za wodę odpowiada jedna pompka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Mario Wu napisał(a):

jeden zbiornik pod łóżkiem

Sprawdź napięcie na pompce po podniesieniu kranu. Jeśli jest, to pompka do wymiany - jeśli nie ma to szukaj bezpiecznika.

Edytowane przez Bercik77 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bercik77 napisał(a):

Mikrostyk jest JEDEN i załącza pompkę. Sprawdzałeś napięcie na pompce wody?

 

Zbiornik masz osobny? Jeśli nie to za wodę odpowiada jedna pompka.

postaram się sprawdzić czy jest napięcie - (nie wiem jak) ale człowiek uczy się całe życie - sprawdzę

 

jeden zbiornik pod łóżkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mario Wu napisał(a):