20 minut temu, marian36 napisał(a):co musi być w tej instalacji? Rozumiem to tak, że jest aku -> centralka -> osobne kable do silnika prawego i lewego.
Tak, wszystko dostaniesz z moveren opisane w instrukcji obrazkowej. To na prawdę nie jest skomplikowane. Z aku idą do centrali dwa przewody + i -. Potem z centrali już tylko do sterowania silnikami. Każde złącze w centrali jest opisane.
20 minut temu, marian36 napisał(a):Czy muszę gdzieś (gdzie?) dać rozłącznik (hebel)? Czy coś jeszcze muszę lub warto dać?
Na przewodzie plusowym kolejno od akumulatora: bezpiecznik - hebel - centralka.
20 minut temu, marian36 napisał(a):Czytałem, że lepiej montować mover przed osią niż za - czy to prawda? O ile oczywiscie jest to możliwe.
Dla pracy movera nie ma to znaczenia. Mover za osią obrywa więcej piaskiem i tym co na drodze. Mover przed osią będzie miał lepiej, ale nie zawsze da się go bezproblemowo tam założyć. Czasem kłopotliwe ustawienie amortyzatorów czy miejsce łączenia ramy. Różnie bywa.