26 minut temu, Hermogenes napisał(a):To teraz wytłumaczcie mi jaki jest sens zmiany żarówek na LED jeśli trzeba dawać rezystory które pobierają prąd równoważny żarówce nie dając fotonów ? Pozdrawiam Hermogenes
Ano taki ,że jak ktoś cały czas lata z przyczepą czy też lawetą cały rok to po drodze ma sól ,śnieg , wodę a wiadomo że te klosze lamp żarówkowych ze szczelnością mają mało wspólnego i dochodzi w szybkim czasie do śniedzenia styków pomiędzy żarówką a oprawką i zamiast zarabiać przyczepa stoi u elektryka.
TU mam na myśli lampy polskiego producenta i nie dodawaniu rezystorów.
A wracając do tematu ta lampa ma homologację ? pytam o europejską a nie o CHRL
Wpinanie takiej biżuterii w postaci tych oporników to IMO jest druciarstwo na krótką metę. Pamiętać należy ,że te oporniki mają radiatory ,które muszą mieć chłodzenie ... a ilość nie wspomnę bo trzeba pamiętać ,że mamy 5w i 21w .To co jest opisane na nich czasami nie ma odzwerciedlenia w praktyce gdzie listwa CAN wyłapuje takie bzdury wyświetlając błąd i całe druciarstwo spali na panewce lub co gorsza budę a jak nie będzie bezpieczników po drodze to może i furę.
Prościej byłoby podpiąć tą przyczepę do auta ,które ogarnia już przyczepę z ledami i zobaczyć czy te lampki działają.
Inne rozwiązanie to podpięcie w instalację LCB ale to nie jest tanie..