Skocz do zawartości

Historia edycji

Maras

Maras

26 minut temu, Hermogenes napisał(a):

To teraz wytłumaczcie mi jaki jest sens zmiany żarówek na LED jeśli trzeba dawać rezystory które pobierają prąd równoważny żarówce nie dając fotonów ? Pozdrawiam Hermogenes

Ano taki ,że jak ktoś cały czas lata z przyczepą czy też lawetą cały rok to po drodze ma sól ,śnieg , wodę a wiadomo że te klosze lamp żarówkowych ze szczelnością mają mało wspólnego i dochodzi w szybkim czasie do śniedzenia styków  pomiędzy żarówką a oprawką i zamiast zarabiać przyczepa stoi u elektryka.

TU mam na myśli lampy polskiego producenta i nie dodawaniu rezystorów.

 

A wracając do tematu ta lampa ma homologację ? pytam o europejską  a nie o CHRL :) 

Wpinanie takiej  biżuterii w postaci tych oporników to IMO jest druciarstwo na krótką metę. Pamiętać należy ,że te oporniki mają radiatory ,które  muszą mieć chłodzenie ... a ilość nie wspomnę bo trzeba pamiętać ,że mamy 5w i 21w .To co jest opisane na nich czasami nie ma odzwerciedlenia w praktyce gdzie listwa CAN wyłapuje takie bzdury wyświetlając błąd i całe druciarstwo spali na panewce lub co gorsza budę a jak nie będzie bezpieczników po drodze to może i furę.

Prościej byłoby podpiąć  tą przyczepę  do auta ,które ogarnia już przyczepę z ledami i zobaczyć czy te lampki działają.

Inne rozwiązanie to podpięcie w instalację LCB ale to nie jest tanie..   

Maras

Maras

9 minut temu, Hermogenes napisał(a):

To teraz wytłumaczcie mi jaki jest sens zmiany żarówek na LED jeśli trzeba dawać rezystory które pobierają prąd równoważny żarówce nie dając fotonów ? Pozdrawiam Hermogenes

Ano taki ,że jak ktoś cały czas lata z przyczepą czy też lawetą cały rok to po drodze ma sól ,śnieg , wodę a wiadomo że te klosze lamp żarówkowych ze szczelnością mają mało wspólnego i dochodzi w szybkim czasie do śniedzenia styków  pomiędzy żarówką a oprawką i zamiast zarabiać przyczepa stoi u elektryka.

 

A wracając do tematu ta lampa ma homologację ? pytam o europejską  a nie o CHRL :) 

Wpinanie takiej  biżuterii w postaci tych oporników to IMO jest druciarstwo na krótką metę. Pamiętać należy ,że te oporniki mają radiatory ,które  muszą mieć chłodzenie ... a ilość nie wspomnę bo trzeba pamiętać ,że mamy 5w i 21w .To co jest opisane na nich czasami nie ma odzwerciedlenia w praktyce gdzie listwa CAN wyłapuje takie bzdury wyświetlając błąd i całe druciarstwo spali na panewce lub co gorsza budę a jak nie będzie bezpieczników po drodze to może i furę.

Prościej byłoby podpiąć  tą przyczepę  do auta ,które ogarnia już przyczepę z ledami i zobaczyć czy te lampki działają.

Inne rozwiązanie to podpięcie w instalację LCB ale to nie jest tanie..   

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.