Skocz do zawartości

Zapytanie [Identyfikacja przyłączy zewnętrznych]


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Seweryn napisał(a):

Jak kupowałeś to nie wnikałeś do czego to służy i jak/czy w ogóle działa?

To mi wygląda na wyjście zewnętrzne gazu (np. do grilla) ale czy tam nie powinien być jeszcze zawór?

C85B7235-0637-4CA8-86F9-8208BD6AC29D.jpeg

To jak dla mnie prysznic zewnętrzny albo jego pozostałości

91E67288-FC04-4C31-9E66-A0B43ECE3755.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Seweryn napisał(a):

Witam. Proszę o informacje do czego służą te gniazda. Kupiłem przyczepę jestem laikiem i proszę o pomoc.

Mocno nietypowe :hmm:

Pierwsze wygląda jak wylot spalin z bojlera. Brakuje czegoś do zamknięcia. Zobacz w środku gdzie biegnie ta rura spiro.

Drugie, jak koledzy piszą przyłącz gazu do zewnętrznego odbiornika. Jak byś dał jeszcze zdjęcie bez zaślepki byłoby łatwiej.

Trzecie, zupełnie nic nie mówi. Jak przy pierwszym patrz w środku.

Czwarte wreszcie to po kolei: dół z lewej przyłącz pompy wody z zewnętrznego zbiornika, dół z prawej wyjście do prysznica zewnętrznego. Duża niebieska zakrętka to tajemnica. Sugeruje wlew wody ale przecież jest przyłącz zewnętrzny. Chyba, że jest mały zbiornik na czas podróży :niewiem:

Co to w ogóle za wynalazek? Angielka, amerykaniec :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Seweryn napisał(a):

Witam. Proszę o informacje do czego służą te gniazda. Kupiłem przyczepę jestem laikiem i proszę o pomoc. 

 

 

518D1EA2-9BEB-4EEF-95A8-FCBBEE6F0F4F.jpeg

 

To jest wlew wody do spłuczki kibelka thetford C200 (lub podobnej). Poniżej powinna być kaseta do niego.

 

Tutaj link: https://sklep.klaja.pl/woda-i-czystosc/wlew-wody-spluczki-toalety-sc200-c224-thetford.html

Ja miałem u siebie zamykany nie na kluczyk, a na pokrętło.

Edytowane przez seba222 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach