Skocz do zawartości

Podłączenie dodatkowego akumulatora


wartyl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

niestety w elektryce jestem laikiem i mam problem. 

Obecnie podłączam wtyczkę z prądem 230V z gniazdka na zewnątrz przyczepy i cieszę się prądem w mojej przyczepie :) 

Jednak teraz zaszła potrzeba podłączenia akumulatora, aby mieć prąd z racji spania na dziko. Obecnie w przyczepie nie ma żadnego akumulatora. Kiedy jadę samochodem i podłączam wtyczkę przy dyszlu to mam takie dodatkowe światełka na 12V + działa pompka wody. 

Posiadam skrzynkę jak poniżej na zdjęciu (na zdjęciu strzałka jest przypadkowa, nic nie oznacza :) )

Pierwsza pytanie co to jest za urządzenie :) ? Czy w jakiś sposób mogą podłączyć do niego akumulator, który będzie ładowany z panelu solarnego? Czy może mógłbym podłączyć akumulator przez wtyczkę przy dyszlu? Będę wdzięczny za pomoc, bo na ten moment nie mam nawet pomysłu jak się do tego zabrać. 

 

 

IMG_20220423_174825.thumb.jpg.e2ce5612a74b5ba75b1dc44bdc934d6a.jpg

Edytowane przez wartyl (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wartyl napisał:

na zdjęciu strzałka jest przypadkowa, nic nie oznacza

Na pewno? :)

Zdejmij obudowę i wtedy zrób zdjęcie

 

2 godziny temu, wartyl napisał:

Pierwsza pytanie co to jest za urządzenie ? Czy w jakiś sposób mogą podłączyć do niego akumulator, który będzie ładowany z panelu solarnego? Czy może mógłbym podłączyć akumulator przez wtyczkę przy dyszlu?

Przetwornica 230/12
Nie
Mógłbyś, ale to bez sensu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach