Skocz do zawartości

Dodatkowe lusterka do samochodu.


Kurus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czy te chwytaki są na tyle cienkie że nie ograniczają ruchów tafli szklanej lusterek auta przy ich regulacji?

Nic nie ogranicza. Używałem tych lusterek w C4 Picasso i teraz w Scenicu. Są rewelacyjne. U mnie baza jest zamontowana cały sezon. Tak to wygląda:

7a09bcc4e1bd30226229b5f33b1e4b29.jpg&key=b48cf053037c568c2693f00d0b2011ff4630d64f17a5525917cf07ab045048b8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Reicha mam taką uwagę że te paski bardzo sztywnieją na mrozie i trzeba zawsze je nagrzać zanim się te uchwyty zamontuje w zimie. 

Teraz używam Milenco. Uważam że są minimalnie lepsze.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jacek00 napisał:

U mnie baza jest zamontowana cały sezon.

dobrze, że dopisałeś, bo miałem pytać gdzie lusterka ;)

a jak z trwałością gumy na opaskach przy tak długotrwałej ekspozycji na warunki atmosferyczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że dopisałeś, bo miałem pytać gdzie lusterka
a jak z trwałością gumy na opaskach przy tak długotrwałej ekspozycji na warunki atmosferyczne?
Nie zauważyłem aby z trwałością było coś nie tak. Te lusterka mają już chyba z 4 lata. Z trzeci sezon są założone od kwietnia do listopada.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego vrs napisałeś że Milenko są minimalnie lepsze ale czy chodzi o grubość tych chwytaków wchodzących w szparę między lustro a ramkę?Dopytuję bo u mnie ta szczelina jest wyjątkowo wąska i w obecnych-budżetowych lusterkach które zamierzam wymienić ten problem występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, vrs napisał:

Do Reicha mam taką uwagę że te paski bardzo sztywnieją na mrozie i trzeba zawsze je nagrzać zanim się te uchwyty zamontuje w zimie. 

Teraz używam Milenco. Uważam że są minimalnie lepsze.  

A jak oceniasz stabilność Milenco? Znam kilka osób, które niestety narzekają na ten aspekt. Ja dlatego lubię EV, bo są bardzo sztywne i w ogóle nie drżą podczas jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak oceniasz stabilność Milenco? Znam kilka osób, które niestety narzekają na ten aspekt. Ja dlatego lubię EV, bo są bardzo sztywne i w ogóle nie drżą podczas jazdy. 

 

U mnie drżą Milenco, ale wynika to raczej z ozdobnych/delikatnych lusterek Seata Leona, w starym Hyundaiu tak się nie działo. Sam system montażu Milenco wydaje się najdoskonalszy.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, mundek28 napisał:

kolego vrs napisałeś że Milenko są minimalnie lepsze ale czy chodzi o grubość tych chwytaków wchodzących w szparę między lustro a ramkę?Dopytuję bo u mnie ta szczelina jest wyjątkowo wąska i w obecnych-budżetowych lusterkach które zamierzam wymienić ten problem występuje.

Oceniałem pod kątem łatwości użytkowania. 

54 minuty temu, jacek00 napisał:

A jak oceniasz stabilność Milenco? Znam kilka osób, które niestety narzekają na ten aspekt. Ja dlatego lubię EV, bo są bardzo sztywne i w ogóle nie drżą podczas jazdy. 

Wydaje mi się że o oba drżą podobnie. Milenco jest cięższe wiec może drżą więcej. Trudno mi to ocenić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
U mnie drżą Milenco, ale wynika to raczej z ozdobnych/delikatnych lusterek Seata Leona, w starym Hyundaiu tak się nie działo. Sam system montażu Milenco wydaje się najdoskonalszy.
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
System w EV nie jest najlepszy. Te paski są upierdliwe. Ale jak sie bazę zakłada raz na sezon to w zasadzie ten aspekt jest pomijalny. Potem pozostaje tylko wkładanie samych pałąków. Pod tym względem EV są bardzo wygodne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System w EV nie jest najlepszy. Te paski są upierdliwe. Ale jak sie bazę zakłada raz na sezon to w zasadzie ten aspekt jest pomijalny. Potem pozostaje tylko wkładanie samych pałąków. Pod tym względem EV są bardzo wygodne


Musiałem się pozbyć EV bo nie pasowały do moich lusterek w samochodzie, miałem je wiele lat w poprzednim. Paski po dokładnym dopasowaniu zablokowałem trytytkami (najmniejszymi) na stałe więc nie były uciążliwe, montaż był równie szybki jak Milenco.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Boas43 napisał:

Potwierdze to co napisał poprzednik . Też mam te lusterka w c4gp od 3 lat i nie zamienię ich nigdy na inne. U mnie zamocowane są zgodnie z instrukcją czyli dwa paski u górze  oraz zastosowałem patent z trytytkami opisywany gdzieś tu na forum.

To,że u mnie lepiej pasuje jeden pasek u góry i dwa na dole wynika po prostu z kształtu lusterka - u góry jest wyoblone więc zamocowałem ja na dolnej jego części, bo tam jest bardziej płaskie. A że ten pojedynczy pasek jest dłuższy więc tak pasuje najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.