Skocz do zawartości

Historia edycji

Maras

Maras

Sporo mam nalatane km po NL i DE z przyczepą. I teraz, w DE  taka opcja zawinięcia linki na hak w zupełności wystarczyła- były kontrole i nawet sprawdzali hamulce w przyczepie. . W NL już niestety nie .Tu konieczny był montaż wspomnianych  dynksów.  I nie ma żadnej gadki z Policjantem w NL t jak wyżej też były kontrole.

Przeważnie zaczynali od  tej linki a dopiero potem jak było ok sprawdzali pasy czy nie są podarte i etykietki mówiące o homologacji tych pasów.  

Wiadomo ,że jak mamy oczko w haku to należy z niego korzystać mino ,że w DE wystarczy zarzucić linkę na hak.  

 

Taki bardzo podobny mam hak .Nieco inny kształt gniazda do wpinania kuli haka i też bez żadnego oczka.

hak-holowniczy-westfalia-A40V.jpg

Maras

Maras

Sporo mam nalatane km po NL i DE z przyczepą. I teraz, w DE  taka opcja zawinięcia linki na hak w zupełności wystarczyła- były kontrole i nawet sprawdzali hamulce w przyczepie. . W NL już niestety nie .Tu konieczny był montaż wspomnianych  dynksów.  I nie ma żadnej gadki z Policjantem w NL t jak wyżej też były kontrole.

Przeważnie zaczynali od  tej linki a dopiero potem jak było ok sprawdzali pasy czy nie są podarte i etykietki mówiące o homologacji tych pasów.  

Wiadomo ,że jak mamy oczko w haku to należy z niego korzystać mino ,że w DE wystarczy zarzucić linkę na hak.  

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.