1 godzinę temu, golob napisał:Dopytaj może właśnie Lewis Reed czy oni swoją homologacje wydawali, czy używali homologacji Adrii - ale sadzę ze pewnie nie opłacalne im było robienie jakichś własnych homologacji, tylko opierali się na Adrii, sami zabudowując środek w zasadzie mogli robić co chcieli.
Sprawa się zawęża.
Lewis Reed odpowiedział, że to był epizod w ich działalności i w sumie zrobili tylko 5 takich przyczep a cała ich robota polegała na dołożeniu "mokrego pomieszczenia"
Niestety nie znaleźli u siebie numeru podwozia który im wysłałem i odsyłają do Adrii.
1 godzinę temu, golob napisał:Ciekawe czy Adria ma jakieś większe (z wyższym DMC) homologacje pod które podchodzi ta przyczepa, ale patrząc na jej rozmiary to powinna mieć bo taka buda z DMC 1300 to malutko, co najmniej 1500kg powinna być tez homologacja, ciekawe jaka oś tam siedzi.
Jeżeli to odpowiednik Adory 642 to 1500 powinno być minimum
takie info znalazłem
- Mass in Running Order weight: 1470 kg
- Maximum allowable weight is: 1700 kg