Skocz do zawartości

Wentylator Truma TEB-2 12V - zawieszone szczotki/koniec szczotek?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z wentylatorem TEB-2 na 12 V. Nie jest mocno zjechany, i działał bez problemu, pracował równo i cichutko, jeszcze w dniu wyjazdu. Przez kilka dni cepka postała w na działce podczas ostatnich tygodniowych deszczów, wentyl nie był używany. Po tym dość wilgotnym tygodniu nie rusza sam z siebie, dopiero "z klapsa" w obudowę rusza, kręci się powoli i głośno. Wygląda mi to na podwieszone szczotki, ewentualnie koniec szczotek (w co raczej wątpię, w tydzień, i to nieużywane, raczej nie mogły się zużyć). 

Jako że cepka stoi kilkadziesiąt km od domu, rezyduje tam rodzinka, a ja dojeżdżam na weekendy, prośba o radę, jeśli macie jakieś doświadczenia - da się ten silnik rozebrać/wyczyścić szczotki/komutator w warunkach kempingowych, ewentualnie w co się uzbroić (wiadomo, wd30, troszkę papieru ściernego "600" śrubokręty itp. mam na miejscu), ewentualnie czy przy takich objawach od razu uzbroić się w kpl. szczotek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.