Skocz do zawartości

Wybór modelu holownika 4x4 do ciężkiej przyczepy


inhalt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 707
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

4 minuty temu, danielpoz napisał:

Tu mowa o 6 generacji. 

4 to stara buda praktycznie od 2000r. Różnica 2 dekad? No zupełnie nie ma jak tego porównywać bo to epoka mojego expeditiona czyli troche taki kibel?

 patrzyłem po aukcjach z USA , szóstka tylko na renderach ale tył równie urodziwy co w piątce :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Suzu4x4 napisał:

 patrzyłem po aukcjach z USA , szóstka tylko na renderach ale tył równie urodziwy co w piątce :-]

Tył jest naprawdę świetny. Kawał fury i nie taki nudny ja te stare? Piękne auto tylko cena ponad 300tyś.? Z innej strony to za tyle jest Jeep Grand który jest już bardzo archaicznym modelem. Zostaje konkurencja z Europy ale droższa i w większości to śmierdzące ropniaki? 

Jak na renderach? Skoro jest sprzedawany a piątka już wyszła z produkcji. Kuba budzimy się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sangjunga to mu daleko???

 

No ale nie kazdy lubi amerykanska motoryzacje. Ja za to nie przepadam za  banalnymi i nudnymi autkami z Europy?

$_20.jpg

Jest ogień, to są prawdziwe auta a nie mikrusy? No i normalna moc a nie jakieś śmieszne 200koni?

Edytowane przez danielpoz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty, ale teraz ta zapodałeś piątkę dokładnie taką jak ja wcześniej. no może poza kominami.

pytanie tylko czy na Polskę dadzą silnik czy dostaniesz 2.0 ekobosta.

nowy Rubikon masz do wyboru diesla 2,2 i benzynę 2,0 .

Jeździłem parę razy tą benzyną . niby 265 km ale szału nie ma za to dźwięk nie do pobicia, odczucia dźwiękowe porównywalne do punto w 1.2 benzynie . DRAMAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Suzu4x4 napisał:

ty, ale teraz ta zapodałeś piątkę dokładnie taką jak ja wcześniej. no może poza kominami.

pytanie tylko czy na Polskę dadzą silnik czy dostaniesz 2.0 ekobosta.

nowy Rubikon masz do wyboru diesla 2,2 i benzynę 2,0 .

Jeździłem parę razy tą benzyną . niby 265 km ale szału nie ma za to dźwięk nie do pobicia, odczucia dźwiękowe porównywalne do punto w 1.2 benzynie . DRAMAT.

Dzwięk punto w rubiconie.....hmmm w końcu Jeep jest już Fiatem...Dobrze że Dodge poszedł po rozum do głowy i oddzielił się od Jeepa robiąc dalej normalne silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem dodge należał do Chryslera ale współpracowali z Jeepem i oficjalnie się rozłączyli ze względu na przejscie Jeepa do Fiata. Normalne silniki powiadasz? Wrangler w USA z 2 litrowym silnikiem faktycznie..... Spieprzyli robote po całości dodge dalej będzie miał w ofercie Hemi. Poczytaj:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy z każdym współpracował skoro to tylko marki które należały do Chrysler Corporation. Kiedy się niby oficjalnie rozłączyli i jakie są tego konsekwencje? 

Silnik hemi jest Chryslera a nie Dodge. I te same silniki są montowane w Jeepach. No chyba że dla Ciebie V8 w Jeepie to nie jest normalny silnik?

Dodge modelowo to bliżej zawsze było do Chryslera czy Plymouth niż do Jeepa. Czy w ogóle był jakiś model Jeepa z bliźniaczym Dodge???  Bo Bliźniaczej wersji Chryslerów/Dodge było całe mnóstwo. 

Czy Ci sie czasem nie pomyliło jeśli chodzi o Chrysler-Dodge? Bo Jeep zawsze sie różnił od tych pierwszych. 

Jeep, Chrysler i Dodge to 3 różne marki kierowane do innych odbiorców i tyle. Ciężko je teraz porównywać bo mają inne przeznaczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co piszę:)  Mam 2 Jeepy i doskonale wiem, że wszystko co w nich jest to sygnowane chryslerem. Nie chce mi się tłumaczyć, sprawa była nagłośniona jak dodge przerwał współpracę z jeepem. Nie z chryslerem. Chociaż po części ten ruch zadecydował o braku dużych pojemności ze stajni chryslera. V8 to jedyny słuszny silnik, który ma być wycofany nawet w Grandach w sumie to tylko tam był montowany. Właśnie w związku z przejęciem Jeepa przez Fiata. Sam mam w Jeepie V8 więc nie pisz, że uważam ten silnik za nienormalny. Nienormalne to profanacja Jeepa i wsadzanie silników poniżej pojemności V8 proste. MamYj 4.0 i XK 5.7 i teraz szukam 300c SRT ew. 5.7 uwierz mi że co nieco wiem o tym. Bo niektórzy  się wypowiadają a inf mają z gum TURBO.

Wracając do tematu ten kto ciągał dużą benzyną to wie, że to przyjemnośc. Mniejsza awaryjność vs klekot. Tańsza eksploatacja, dla mnie tylko amerykańska jednostka jest słuszna. Żadne syfy z biturbo poniżej 2.5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 3 jeepy i kilka Chryslerów. Jednego mam do dziś. Od 20 lat smigam amerykanami.

Wygrałem?

 

 

Tak poważnie. Konkrety! bo sporo napisałeś ale to takie troche lanie wody. Chwalisz sie że dużo wiesz i na chwaleniu sie kończy?

Dodge też jest Fiata tak dla ścisłości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.