Skocz do zawartości

Dethleffs rally nomad 350 - Mój pierwszy domek ciągany


Widmo80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich  :skromny:

Po wielu  latach namyślania , zastanawiania się  w końcu dojrzałem do decyzji o zakupie  kempingu :) 

Zaraziłem się tematem , jak któregoś roku w Dźwiżynie , z braku  wolnych pokoi ,  przyszło nam mieszkać w   przyczepie kempingowej . Po kilku dniach stwierdziłem , że kiedyś, trzeba będzie kupić takie cudo dla siebie . Nie sądziłem że może to byś  tak praktyczne i  funkcjonalne .  No i tak  się od tego zaczęło . 

Poszukiwania zacząłem najpierw, od studiowania tego forum :swieca:  , na co zwrócić uwagę przy zakupie itd , itp bo w temacie jestem zielony . Jest nas dwoje plus roczny maluszek . Chciałem niewielką , poręczną i lekka przyczepkę na początek bo nigdy nie ciągałem jeszcze niczego za autem i nie wiem jak  to jest a na pewno mniejsza i lżejsza łatwiej  się ciąga, ustawia , parkuje , manewruje ( tak przynajmniej mi się wydawało ) Poszukiwania zrobiłem 100 km w promieniu domu i po obejrzeniu kilku, byłem lekko załamany ( btw niektórzy sprzedający  mają tupet  mówić / pisać - panie malinka - nieśmierdząca , zadbana, zdrowa  a na miejscu , dokładnie odwrotnie - gnój  , zapadająca się podłoga , wszystko jakieś  obskurne i jeszcze pościel nieposprzątana po zeszłych wakacjach ..) Pomyślałem , pewnie taki urok  w tym przedziale cenowym ( szukałem  do 8000 pln) a wydawać więcej na zakup , rozpoznawczo /eksperymentalny nie zamierzałem , bo nie wiem czy mi to przypasuje na dłuższą metę . I tak   pojawiło się ogłoszenie , mojej teraz , przyczepki . Miałem 45 km  więc na  oględziny pojechałem od razu . Na miejscu  trochę zdziwiony byłem ( po poprzednich gruzach) o jaki fajny , niezniszczony stan  :look: , wszystko zdrowe i działające , bez smrodków itp - tym bardziej jak  sprzedajacy powiedział rocznik - 1985- :look:  nie  chciało mi się wierzyć . Podobno w Holandii przestała w  jakiejś hali  20 lat przykryta kocami ( se myślę pi..