Skocz do zawartości

Przyczepa stacjonarna


majtywgrochy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowa i zielona. Poszukuję pilnie przyczepy i mam sprecyzowane potrzeby w tym temacie:

-przyczepa będzie "stacjonarna" w formie domku letniskowego, więc albo zakładam, że "lekka" i bez przeglądów, albo kolos ale nie będzie raczej możliwości dbania o kontynuacje, stąd zakładam, że może być dowieziona na miejsce

-jest nas czworo: 2 X dorosły, 2 X dziecko(ale zakładam, że rośnie i zaczyna mieć potrzeby większej ilości miejsca)a z drugiej strony nie wcisnę tam 7m landary.

-lodówka, ogrzewania, piecyk

-toaleta niekoniecznie, będą sanitariaty, a widziałam też przyczepy ze schowkiem na turystyczną toaletę, fajnie byłoby mieć umywalkę, ale w tych rozwiązaniach są zlewozmywaki, mi wystarczy

 

-cena, szukam czegoś niedrogiego, z racji budżetu, zawsze można potem wymienić.(3000-7000)

tak wiem chce dużo i tanio;-(

ale czego właściwie powinnam szukać? biorąc pod uwagę ceny celuje w roczniki lat 80tych;-)co jest warte polecenia?

Szukam też miejsc na śląsku, gdzie jest większe skupisko takich przyczep, aby można było je zobaczyć...może jednak warto kupić z prywatnego źródła?

 

Z góry dzięki Monika "Zielona"

PS> i nie chcę domku holenderskiego;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem ostatnio i moje wnioski są takie że należy: 

1. szukać na portalach typu olx, otomoto (od prywatnych właścicieli).  

2 na śląsku odwiedzić Bieruń. 

a w efekcie - wiedząc już co jest na rynku i tak kupić od prywatnego właściciela. 

 

Ad 1. Większe ryzyko. Wiele przyczep w stanie agonalnym jest opisane jako super suche, świetne i pachnące. Niestety pachną zapachem stęchlizny i grzyba. Widziałem przyczepę której cała boczna ściana prawie odleciała - ale właściciel twierdził że sucha.