Skocz do zawartości
jjacek10

Bukówka,Pilchowice

Rekomendowane odpowiedzi

jjacek10

Witam,jestem nowy w temacie karawaningu.Na Bukówce kiedyś widziałem przyczepy tylko nie wiem czy można tam biwakować.O Pilchowicach tylko słyszałem,że jest to piękne miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
JACEKJELENIAGORA

Witaj.

Nie pomogę Tobie wiele ale często tam jeżdzę na przejażdżki nogi pomoczyć, zimą pospacerować na swiezym powietrzu  i z tego co nie raz widzę i się orientuję, wędkarze biwakują po parę dni z jakimś namiotem, malutką cepką, latem jest spore kąpielisko i myślę, że nie ma przeciwskazań, zebyś tam nie mógł sie rozłożyć ze swoją tyle tylko, że jak nie będzie nikogo innego to nieprzyjemnie  samemu, trochę niebezpiecznie  na takim można rzec, odludziu.... W pobliżu jest sklep i nawet apteka, więc z zakupami i wyżywieniem się nie będzie  problemu a jak będziecie mięli ochotę na porządny obiad, to do Lubawki pod samą granicą z Czechami można też dobrze i niedrogo zjeść. To tylko parenascie kilometrów od Bukówki.

Wysyłam Ci link na fajny ośrodek w pobliżu, dosłownie 100-200 metrów od zalewu. Można na bosaka zejsć na ,, plażę"  i gdybyś tam zadzwonił i dowiedział się, czy mógłyś stanać przyczepką na kilka dni, to pewnie sie zgodzą. Nie będzie to pewnie za nic ale zawsze zapytać warto. A moze udziela Tobie więcej innych informacji, których ja nie jestem w stanie Tobie przekazać.

Pozdrawiam.

http://www.gosciniecnadbukowka.pl/domki-caloroczne/

Edytowane przez JACEKJELENIAGORA (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
BartoszK

Poszukaj dobrze.... www.paprotki.pl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
KasiaKep

My w lato z przyczepą siedzieliśmy na Bukówce. Nie było żadnych problemów. Grilowanie i ognisko jak najbardziej :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
jjacek10

Witam,ostatnio byłem na Bukówce,kempingów pełno,ryby nie brały.pogoda wyśmienita,woda czysta i ciepła.