Skocz do zawartości

Mały (mam nadzieję) remont mojego KIPa...


speeder86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne grono. Widzę, że przyszedł czas i na moją prawie 30-letnią budkę.. Sprawa dotyczy prawego tylnego narożnika. Od początku czułem, że cos tam się dzieje ale nie sądziłem ze tak zgniło!  :oslabiony:  Jutro jak mi się uda wstawię kilka zdjęć.. ogolnie nie ma tragedii ale pracy kupa, bo im więcej dłubałem tym więcej wyszło. Na szczęście widzę skąd dostała się woda.. Starość niestety. Kliny maskujące są słabe.Do tego uszczelniacz tez juz nie taki elastyczny myslę.. Jak zerwałem część ściany od środka, widać, że to nie jest efekt roku czy dwoch lat.. będzie troszkę dłubania i stąd kilka pytań. Butyl kupowac tylko w necie czy gdzieś w budowlanych jest dostępny? Jestem mechanikiem i w takich naprawach nie jestem na bieżąco :) druga sprawa to czy oryginalne listwy drewniane zastępować profilami alu czy impregnowanym drewnem? Co z okleiną wnętrza? nie jest to tapeta i sądzę, że nigdzie juz takiej nie znajdę a nie ukrywam że nie usmiecha mi się jej zmiana w całym wnętrzu... :oslabiony:  Pozdrawiam Krzysztof

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof powodzenia z remontem my jesteśmy w trakcie :) Jeśli chodzi o listewki to niech to będą listewki a nie profile wydaje mi się to bardziej sensowne. My robiliśmy sami listewki z desek. Jeśli chodzi o okleinie to my akurat wymienialiśmy połowę ścian i mamy zamiar całość wyłożyć taką najtańszą wykładziną remontową bo jak sam zauważyłeś ciężko będzie coś innego dopasować. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w gronie poznających swoją budkę od tej lepszej strony :-)

Dasz radę....