Skocz do zawartości

Hobby 650 prestige 2003


ADALBERT

Rekomendowane odpowiedzi

aaa widzisz Liberan - musze poszperać w domu za zdjęciami z poprzedniego wyjazdu - na Liberanie stał wtedy piękny VW Bus T2 w zabudowie Westfali na szwajcarskich numerach ... klimatycznie :)

 

ale Ty planujesz wyjazd we wrześniu ... będzie wiało ... mimo wszystko we wrześniu wolałbym na Peljesac niż nad zatoke ... chyba aż takim fanem serfingu nie jestem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

IMG_6299.JPG

 

IMG_6301.JPG

IMG_6302.JPG

 

Dziś krótki wyjazd na badanie techniczne, aż chciało by się wyruszyć w dalszą drogę. 

Przyczepka w idealnym stanie technicznym, nie miała żadnych kolizji. 

Co ciekawe, hamulec najazdowy pracuję na dwie osie, zawsze myślałem że na jedną. 

Zestaw z R-klasą mierzy 13m długości. 

 

Jak wam się podoba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Genialny! Jak Ci się ten Merc sprawuje? To europejczyk czy import z USA?

R klasa jest wdzięcznym samochodem, zarówno jako żonowóz na co dzień jak i holownik do przyczepy. 

Sprowadzona jest z U.S. po niewielkiej kolizji w tyle samochodu. 

Ogólnie lubię samochody, które rzadko spotyka się na drogach, R klasa taka właśnie jest. Tak w ogóle to nieudany model, nie sprzedawał się w Europie i w U.S. finalnie zakończono produkcje w 2012 roku. 

Stylizacja nadwozia to kwestia gustu, poliftingowy model jest znacznie ładniejszy. 

Jest mega wygodny, tłumi nierówności, poziom podróżowania na poziomie Sklasy, z tyłu dwa oddzielne fotele i bardzo bardzo dużo miejsca, idealny dla rodziny. 

 

IMG_5337.JPG

Edytowane przez ADALBERT (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_6299.JPG

 

IMG_6301.JPG

IMG_6302.JPG

 

Dziś krótki wyjazd na badanie techniczne, aż chciało by się wyruszyć w dalszą drogę. 

Przyczepka w idealnym stanie technicznym, nie miała żadnych kolizji. 

Co ciekawe, hamulec najazdowy pracuję na dwie osie, zawsze myślałem że na jedną. 

Zestaw z R-klasą mierzy 13m długości. 

 

Jak wam się podoba ?

No piękny zestaw, dozwalana długość zestawu to 18,75m tak więc jest jeszcze dużo do wypełnienia  :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ot.

a mógłbyć podać jaka jest masa wł, i dmc oraz max uciąg na haku ?

jakoś od czasu do czasu rozglądam się za tym autkiem :) ... bardzo fajne i naprawdę nietuzinkowe a takie lubie.

Tak na szybko, bo nie pamiętam dokładnych wartości. 

Masa własna - 2300kg

DMC niecałe 2900kg

na haku - 2200kg 

Silnik - oldskoolowe wolnossące bezawaryjne 5.0 V8, 305 koni mechanicznych. Bez filtra cząstek stałych, koła dwumasowego, delikatnych wtryskiwaczy etc. Jeżeli wymienia się olej na czas, silnik staję się nieśmiertelny. 

Przebieg - oryginalne 115.000 kilometrów.

Edytowane przez ADALBERT (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość autosttadowa100-110km/h jest zupełnie bezpieczna. Oczywiście boczne wiatry zwalniam do 90km/h.

Spalanie R500 jest wysokie, na pusto cykl mieszany spala około 20 LPG, trasa 150km/h autostrada 17l.

Jazda z przyczepa w 20LPG się zamyka.

Są to duże wartości, jednak po przeliczeniu przejechanie 100km z przyczepa kosztuje mnie 40zł.

Edytowane przez ADALBERT (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziś krótki wyjazd na badanie techniczne, aż chciało by się wyruszyć w dalszą drogę. 

Przyczepka w idealnym stanie technicznym, nie miała żadnych kolizji. 

Co ciekawe, hamulec najazdowy pracuję na dwie osie, zawsze myślałem że na jedną. 

Zestaw z R-klasą mierzy 13m długości. 

 

Jak wam się podoba ?

Podoba, podoba!!! Aczkolwiek ta MP4-ka lepsza... W ogóle, to całkiem zapomniałem, że EDRO istnieje, a tu nie dość że istnieje, to ma się dobrze  :ok:  !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość autosttadowa100-110km/h jest zupełnie bezpieczna. Oczywiście boczne wiatry zwalniam do 90km/h.

Spalanie R500 jest wysokie, na pusto cykl mieszany spala około 20 LPG, trasa 150km/h autostrada 17l.

Jazda z przyczepa w 20LPG się zamyka.

Są to duże wartości, jednak po przeliczeniu przejechanie 100km z przyczepa kosztuje mnie 40zł.

to mało w porównaniu do mojego dziadka

z budą 21l trasa 90/100km/h

miasto solo około 20l

trasa solo od 12l  w gorę 

przy 3.3l i 2100 masy realnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.