Skocz do zawartości

gottri (być może) rozpoczyna epopeję zakupu


gottri

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

 

Prawdopodobnie to ostatnie (no może przedostatnie :] ) wakacje pod płachtą. Wraz z rodziną jesteśmy coraz bliżej przesiadki do przyczepy.

Zabieram się do powolnego studiowania ofert tu i tam, chciałbym zaznajomić się dość dobrze w ofercie i parametrach cenowych ... zakup być może zostanie dokonany na początku nastepnego roku, być może po nastepnych wakacjach.

 

Gorąca prośba do Was o podrzucenie modeli które wg. Waszej opinii powinienem wrzucać do wyszukiwarki. Jeszcze jestem zielony w tych sprawach.

 

Parametry konieczne jakie mnie interesują to:

 

DMC do 1300kg

Piętrowe łóżka!!!  i min. 4 miejsca do spania in total :]

kibelek

budżet około 4000€ ale może być taniej.

 

Coś takiego jak w tym linku zrobiłoby robotę: http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/caravans/m945366654-stapelbed-5-persoons-tec-vakantieklaar-alleen-inpakken.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

 

Dwa dodatkowe pytania co do podlinkowanej budki: Czy dobrze zgaduję że jest to TEC Sprinter 530??? Czy podana cena jest realną ceną rynkową w tym modelu

 

Z góry dzięki za wszelkie rady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

A ja polecam przedewszystkim uczciwego sprzedawcę,

bo cena to naprawdę rzecz względna.

Poszukując swojej dużo czasu poszło na ten cel,

ale wiem że mało jest na terenie Polski uczciwych sprzedawców.

Jeśli faktycznie sprzedaje osoba prywatna ( znaczy sami ją urzytkowali)

to przyczepa jest faktycznie w stanie takim jak widać,

trzeba dobrze tylko patrzeć, bo szczegółów jest mnóstwo.

Ale gdy tylko sprzedaje "handlarz" to tu UWAGA !!!

Wszystko co istotne w uszkodzeniach będzie bardzo mocno zamaskowane,

a próba bardziej szczegółowego obejrzenia (zaglądnięcie np. pod wykładzinę, w schowki)

zakończy miłą atmosferę.