Skocz do zawartości

Opel Mokka


Kamol

Rekomendowane odpowiedzi

1,7 to dobry silnik, znany głównie z Astr.  W Mokkach bardzo rzadki, wiec ciężko będzie Ci znaleźć kogoś, kto ma takie auto, a zwłaszcza z automatem i jeszcze na dodatek jest na Forum :] . 90% Mokk kupowanych jest z silnikami benzynowymi, wolnossącymi i "uturbionymi". Hak montowaliśmy może do jednej.... ciężko będzie o opinię  :hmm:  Ale przyczepka raczej lekka więc problemów nie powinno być  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ciągnę automatem co prawda z mocniejszą jednostką napędową ale za to mam dwa razy cięższą przyczepę. Napiszę tak: automat sam sobie dobiera przełożenia zatem nie czujesz "ogona". Myślę podobnie jak kolega , że nie będzie kłopotu z Twoim zestawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za opinie  , ale w dalszym ciągu mam wątpliwości  :miga: które niestety w samym centrum opla ( salon , serwis ) mi zasiali że jednak automat przy takiej mocy może wariować na dłuższych podjazdach i mocno się grzać , a czym to się może skończyć to wiemy .  Ale wielkie dzięki za opinie  :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które niestety w samym centrum opla ( salon , serwis ) mi zasiali że jednak automat przy takiej mocy może wariować na dłuższych podjazdach i mocno się grzać ,

 

Podaj w którym - chętnie pogadam  :klotnia: Nie wiem na jakiej podstawie tak mówią. W Mokkach montowany jest klasyczny automat, nie Easytronic i naprawdę nie ma się co tam zepsuć. No chyba, ze wszechobecna elektronika ale na to nie ma wpływu przyczepa :) Nie wiem skąd jesteś bo profil masz pusty....  :nono:  ale jeżeli jesteś na kupnie i potrzebujesz info z pierwszej ręki - pisz na priv. Lub na wątku, jeżeli nie przeszkadza Ci otwartość rozmowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że posiadasz wiedzę w temacie ( bez ironii) , więc będe dalej pytał , opel astra 2,0 diesel (165KM) manual , masz jakąś opinie ? Bardzo chętnie wezme pod uwagę , bo zakup musi byc przemyślany ., jazda ma być przyjemnością nie karą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam opinii co do Astry jako holownika. W ogóle Astr z 2,0 ON jest niewiele. Większość diesli to 1,7.  Jeśli chodzi o 2,0 ON, to teść jeździł Cruzem z takim silnikiem z przyczepą 1000 DMC i był bardzo zadowolony. Więc należy założyć, że i Ty nie miałbyś problemów :) Ogólnie Astra jako auto jest fajna. A diesel - jak każdy ma swoje wady i zalety i jak prędzej czy później się zepsuje to koszty naprawy duże....  :nono:  Aaaa, skoro jesteś z Krakowa, to daleko do mnie nie masz. Zapraszam do Oświęcimia - pogadamy na żywo. Niektórzy forumowicze spod znaku GM z Krakowa, już mnie odwiedzali w moim miejscu pracy  :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba... dlaczego niektórzy, bo oprócz tego, że mają Ople są bardzo towarzyscy i sympatyczni :hop1: .

 

No dobra, dobra...przez rok trzeba ich było zapraszać, a potem nawet kawy nie chcieli....  :ee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam opinii co do Astry jako holownika. W ogóle Astr z 2,0 ON jest niewiele. Większość diesli to 1,7.  Jeśli chodzi o 2,0 ON, to teść jeździł Cruzem z takim silnikiem z przyczepą 1000 DMC i był bardzo zadowolony. Więc należy założyć, że i Ty nie miałbyś problemów :) Ogólnie Astra jako auto jest fajna. A diesel - jak każdy ma swoje wady i zalety i jak prędzej czy później się zepsuje to koszty naprawy duże....  :nono:  Aaaa, skoro jesteś z Krakowa, to daleko do mnie nie masz. Zapraszam do Oświęcimia - pogadamy na żywo. Niektórzy forumowicze spod znaku GM z Krakowa, już mnie odwiedzali w moim miejscu pracy  :]

A ciekaw jestem jak sobie radzi Twoja Zafira na dłuższych podjazdach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekaw jestem jak sobie radzi Twoja Zafira na dłuższych podjazdach ?

 

Z przyczepą 1000 DMC, wyjechałem na 1641 mnpm (nielegalnie, bo był zakaz  :ph34r: ) na przełęcz Katschberg Pass w Alpach. A obciążenie było pełne, bo to były wakacje, więc wszystkie ciuchy, przedsionki, daszki i inne duperele jechały. Dała radę ale na dwójce i chyba momentami na jedynce. A dłuższy podjazd na autostradzie? Jedziesz czwórką i tyle  :skromny:

Z obecną budą, 1300 DMC, jak na razie pokonałem przełęcz w Zwardoniu, (701 mnpn), na granicy, od strony słowackiej i autostradę Bratysława - Żylina - tam też są długie podjazdy jakichś wielkich problemów nie było. Ale wiadomo, że szału nie ma. W końcu to graniczne DMC przyczepy w dowodzie Zafiry  :hmm:

Edytowane przez Kajetan (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.