Skocz do zawartości

Podłączenie akku do Eifelland holiday 395tk


liwiusz333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie użytkowników, którym chciało się zajrzeć do mojego tematu.

Stałem się szczęśliwym nabywcą przyczepki z tematu z 2000 r. Na początek chcę w niej zainstalować akku. Zamieszczam zdjęcie skrzyneczki z bezpiecznikami i tej drugiej :). Jestem laikiem w tych tematach.

 

 

 

Nie chcę tego oczywiście robić osobiście, będę szukał fachowca w okolicach Szczecina. Może ktoś ma kogoś do polecenia. Ale głównie chodzi mi o to jaki zakres prac byłby wymagany przy takim rozwiązaniu instalacji. Akku potrzebuję głównie do zasilenia lampek, pompek wody (także w kibelku), podładowania drobnych urządzeń w gniazdkach oraz ewentualnie zasilenia drobnych urządzeń na 12V (tv, radio).

Jeżeli jest już temat, który odpowiada na moje pytania to będę wdzięczny za jego podrzucenie.

post-3815-0-38553500-1427661537_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Robert za zlinkowany wątek. Masz rację, że słabo szukałem. Ale dla elektrycznego laika, takiego jak ja, przeszukanie forum, żeby znaleźć odpowiedni wątek to prawie jak szukanie igły w stogu siana.

Liczę, że ktoś chociaż spojrzy na moją fotkę i da parę wskazówek odnośnie zakresu wymaganych prac. A może ktoś poleci też fachowca w okolicach Szczecina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No dobra, odświeżę trochę. Może ktoś wie gdzie mogę kupić energoblok? Na allegro na hasło "energoblok" nic nie ma. Jest w chwili obecnej jeden na olx, używany z kampera, ale wolałbym mieć jakiś wybór.

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę- bardzo popularny i często omawiany na forum energoblok i wydaje mi się że w dobrej cenie.

http://allegro.pl/zasilacz-dometic-mk-375-1-i5252110583.html

Pozdrawiam

MagZyg

Edytowane przez MagZyg (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza