Skocz do zawartości

Pomoc przy zakupie cepki DETHLEFFS


LASZLO10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o opinie dotyczącą tej przyczepy

 

http://olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-dethleffs-CID5-ID6EuTD.html#7e7a25ef74

 

na pierwszy rzut oka wygląda całkiem nieźle, ale jestem zielony w tym temacie więc proszę szanownych kolegów z forum o opinie i cenne uwagi szukam przyczepki o takim rozkładzie wnętrza i w takiej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko to na pewno ma wymienione okno z tyłu - znacząco inne jak reszta. Ciekawe czy ciekło... To tak na szybko z telefonu, może wieczorkiem zerkne na kompie na fotki w większym formacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem ze przedającym i powiedział że okna przednie i boczne są takie same jedno było pęknięte te boczne  i przełożył je na przód a boczne na tył nie wiem jakie to miało znaczenie i w czym to miało pomóc


przepraszam za pomyłkę przednie było pęknięte i przełożył na bok :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawy bok z przodu na dole - wkręty, coś się rozłaziło ?

Głowica sprzęgająca prawdopodobnie jeszcze oryginał - najpewniej do wymiany. 

Okno na bank nie oryginalne ale to może być zaleta nie wada. Trzeba sprawdzić organoleptycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Prawy bok z przodu na dole - wkręty, coś się rozłaziło"  na listwach także zbyt prosto nie poskładane, zwłaszcza spodem jakieś takie krzywe coś... - możliwe że kiedyś zahaczona albo coś poważniejszego. Bakista też nie na 100% oryginalna. I ten pas tylny pod lampami jakoś mi nie pasuje do reszty z tych zdjęć... a kwestia zmienionego okna dodatkowo budzi wątpliwości... Trzeba by mieć zdjęcia w lepszej jakości i większej ilości. Wnętrze faktycznie dość ładne.