Skocz do zawartości

ELDDIS KNIGHSBRIDGE 500-5 UK


BeKa87

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

i przyszła na mnie kolej by zawitać w tym wątku.

 

Taka przyczepka ELDDIS KNIGHSBRIDGE500-5

http://www.ebay.co.uk/itm/1998-ELDDIS-KNIGHSBRIDGE-500-5-/121561809284?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c4da60184

 

cepka obejrzana przez mojego znajomego w UK. mimo naprawy dachu sucha w środku (było po deszczu) i nie wygląda by była naprawa spartaczona lecz jest pofalowana tapeta na suficie od wewnątrz( 2 ostatnie zdjęcia), tak samo brak oznak wypadkowych. jedynie co mnie martwi to to że nie jestem w stanie znaleźć więcej informacji o tym modelu jedynie są o 505-5. jak by ktoś znalazł jakieś info o niej np.DMC (MTPLM   uk)

co myślicie o tej cepce? więcej zdjęć powinno być jutro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo na przyczepach angielskich, ale to co wiem to, że "angliki" są często w słabym stanie, ale za to cena za nimi przemawia. Czy tu cena jest rewelacyjna jak na anglika? Średnia, bo dochodzą koszty transportu.

 

Co zwróciło moją uwagę to przy toalecie na ścianie jest jakaś listwa, nie wiem czy jest oryginalna, w przyczepach z kontynentu takich nie ma.

A ten dach no to bywa różnie, czasem może to być np. zawilgocona tylko ta podsufitka i wtedy nie ma tragedii, gorzej jak jest przegniły cały dach. Dodam jeszcze, że jest to w miejscu gdzie nie ma żadnego okna czy wywietrznika, więc przeciek pewnie leży gdzieś dalej. Jeżeli dach gdzieś, popuścił to bym zdecydowanie poszukał czegoś innego.

 

Na plus terma gazowa i prysznic, ale to standard w anglikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...