edekk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Witam tak nas naszło w stadzie, że mimo pewnej namiastki campera, to chevi bardziej nada się pod holownik czegoś na dwóch kółkach. Jestem na etapie zdobycia B96 gdyż DMC holownika - magiczne 4250 zostawia mi DMC przyczepy na poziomie 1260 kg. Wydaje mi się, że jest to wystarczające na coś już całkiem fajnego. Kindery już w zasadzie samodzielne, więc raczej ma to być królestwo dla dwojga z jakimś salonikiem. Żeby jednak nie wtopić kilka tysięcy bo okaże się, że jednak to nie moja bajka planuję rozpocząć od przyczep z wypożyczalni. Jeśli nam się to spodoba pewnie będzie łatwiej kupić coś pod swoje wymagania. Jestem na początku drogi i liczę, że kilka dobrych duszyczek pozwoli mi zaoszczędzić cierpień i pakowania się w ślepe uliczki, udzielając cennych porad. na wstępie kilka fotek holownika, jestem wstępnie umówiony z Andrzejem z Częstochowy na dokończenie wnętrza i takie tam bajery Edytowane 24 Czerwca 2014 przez edekk (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jestem na etapie zdobycia B96 gdyż DMC holownika - magiczne 4250 zostawia mi DMC przyczepy na poziomie 1260 kg. Czekaj to ile ten holownik ma DMC bo się potraciłem 1260 odejmujesz od 4250 czy od 3500 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 4250 - 2990 = 1260 tak mi jakoś wychodzi, chyba, ze nie ogarniam przepisów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidknaus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) TOM-amerykanie lubią wyzyskiwać masy do granic wytrzymałości,także może mieć sporą ładowność poza tym to są ciężkie auta 4250-1260=2990-to jest Dmc-G20 zaporzyczone "Dane jakie mam w dowodzie - samochód zarejestrowany jako ciężarowy Chevrolet VAN 20 maksymalna masa -2990 masa własna - 1700 pojemność silnika - 5734 - brak wpisu o mocy liczba miejsc - 7 " edekk,podaj masy z dow,i będzie jasne Edytowane 24 Czerwca 2014 przez dawidknaus (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 podałem z dowodu, w polu F1 mam 2990, bo one nijak się mają do rzeczywistości na wadze pusty ważył 2600 , no ale to nie jest pusty blaszak tylko salonka w polu O1 mam 1700 kg w Buicku, który ma w F1 2300 też mam w polu O1 1700 kg diagności nie radzą sobie często przy zerowym przeglądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Rany julek ale wagi to ty rób C+E a nie B96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) no ale myślę, że do 1200 DMC znajdę coś w miarę sensownego na dyszel, a B96 prawie od ręki, a E do B to na przyszły sezon bym miał Edytowane 24 Czerwca 2014 przez edekk (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhalt Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Jeśli masz auto o DMC=2990 kg to zrób sobie kat. E do B i będziesz mógł ciągać przyczepy 1700 kg. Tak duże budy są tańsze i nie schodza tak łatwo z rynku, bo wiele osób nie ma wystarczajacego holownika albo nie chce płacić viatoll. Ty i tak zapłacisz haracz cokolwiek sensownego zapniesz na hak. Dlatego nie ma sensu się ograniczać. Dla dwóch osób proponuję jednak przyczepę 4-osobową. Masz wówczas sypialnię i nie składasz w niej łóżka i masz podkowę do jedzenia, której z kolei nie rozkładasz. Pełen komfort. Teoretycznie mógłbyś kupić coś mniejszego, ale po co? Niczego nie zyskasz w praktyce, a wygoda dużo gorsza. Pomyśl o budzie 2-osiowej, bo się stabilniej prowadzi. Szczególnie jeśli wozisz na duszlu rowery to lepiej miec 2-osiówkę, bo nie buja tak zestawem. P.S. Dlaczego E dopiero na przyszły sezon? Przeciez mozna to szybko załatwić, a egzaminu teoretycznego też nie ma - sama jazda. Edytowane 24 Czerwca 2014 przez inhalt (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 P.S. Dlaczego E dopiero na przyszły sezon? Przeciez mozna to szybko załatwić, a egzaminu teoretycznego też nie ma - sama jazda. Dokładnie dogadasz się z instruktorem i szybko załatwisz jazdy, a egzamin jest ten sam co na E96. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyrek Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Doradzam tak jak koledzy. Zrób E do B ogarniesz to tak samo szybko jak e96 a egzamin i stres ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 pogadam jutro z moim instruktorem a na dobranoc przyczepka na zloty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidknaus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Rany julek ale wagi tak jest z autami zza oceanu tymi starszymi,większość olewała,i podawali na pałę wagi,albo wyssane skądś nie wiadomo skąd mój np,ma MW1800kg,a w rzeczywistości sam waży 2100kg Edytowane 24 Czerwca 2014 przez dawidknaus (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Za jakieś trzy tygodnie jadę odebrać z kumplem auta które przypłynęły z Ameryki, ciekawe jakie wagi będą miały po zarejestrowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekk Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Po rozważeniu Waszych porad jednak zdecyduję się na razie na B96. Powody są w zasadzie śmieszne. Jeden, że szybciej, drugi, że jak zrobię E do B to znając swoja wybujałą fantazje nabędę jakąś wielką dwukółkę (faktycznie są relatywnie tanie) i będę szarpać wielkiego kloca po drogach, a rozsądek podpowiada aby jednak pojeździć z czymś skromniejszym, przynajmniej na początek Budżet na pierwszą przyczepę ustanowiłem sobie ok. 15 tys. co oznacza, że szukamy czegoś w okolicach 10 tys w górę aby został jakiś grosz na doposażenie, drobne naprawy, kosmetykę. W chwili obecnej ogarniam temat profilu i ustawki z jakimś WORD, który jest w stanie przeprowadzić sam egzamin. dwa już wypadły. Zrobiliśmy rozpoznanie walką i nawiedziliśmy Wilamów. raz, że 20 km w jedną stronę, dwa, że duży wybór to przynajmniej jakiś pogląd sobie wyrobimy ogólnie o wnętrzach przyczep. Pan cierpliwie nas oprowadzał prawie 1,5 h po halach. Największa naszą sympatię wzbudziły przyczepy z firmy KIP. i zewnętrznie i wewnętrznie. Ze względu na staż nie mogę pisać ogłoszeń ale ogłaszam wszem i wobec, że rozpoczynamy żmudny proces zakupu. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś o przyczepie, która by spełniała nasze założenia, być może zbyt wybujałe, proszony jest o kontakt. A teraz festiwal zachcianek. DMC max 1290 - nie kombinowane za mocno toaleta obsługiwana z zewnątrz wraz z umywalką + byłby luksusu jakby była opcja prysznica lodówka gaz/12/220 ogrzewanie gazowe sypialnia dla dwóch osób z możliwością oddzielenia/zasłonięcia salonik do posiedzenia osobno, najczęściej też jest to od razu spanko na następne dwie osoby kuchenka może być symboliczna, nie zamierzamy prowadzić kuchni, baru etc. wnętrze raczej w jasnych kolorach, ciężko nam zaakceptować styl meblościanki. Miło by było jakby przyczepka była raczej z przełomu lat 80/90 nawiązując do rocznika i stylu holownika. Braki w przedsionkach i innych bajerach nie zniechęcają mnie pod warunkiem, że sprzedający jest tego świadom i nie żąda ceny jakby było pełne wyposażenie. Ważne aby przyczepa była na etapie " zapinam i jadę" Budżet może lekko wzrosnąć gdy sie okaże, że proponowana cena jest ewidentnie niska w stosunku do stanu i wyposażenia przyczepy. jednak na "okazje" zbyt nie liczę. Być może jakaś litościwa dusza zechce w moim imieniu umieścić ogłoszenie w stosownym dziale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.