Skocz do zawartości

Hobby Prestige 535


gravediggie

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Mam na imię Konrad, mieszkam w Szczecinie. Jestem dość początkującym użytkownikiem przyczepy. Posiadam Hobby Prestige 535 z 1983roku. Nic niezwykłego w porównaniu z niektórymi z Waszych maszyn ale pomyślałem że umieszczenie tego postu to dobry pretekst żeby się przywitać.

 

Przyczepa używana jest przeze mnie stacjonarnie nad jeziorem, jest sprawna, sucha i w sam raz na moje i mojej rodziny potrzeby. Układ z podkową z jednej i zamykaną sypialnią z drugiej strony bardzo się w naszym wypadku sprawdza.

 

Przyczepa wymaga kilku  zabiegów (np wymiany pompy wody). Na szczęście są to drobne rzeczy i myślę że z pomocą internetu (i forum) uda się wyeliminować jej braki.

 

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników forum.

 

Konrad

post-16140-0-57777500-1400573617_thumb.jpg

post-16140-0-53149900-1400573623_thumb.jpg

post-16140-0-39853400-1400573628_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna cepa z dobrych czasów strzeż szczelności i jeszcze długo posłuży jeśli masz tam prąd to wymień banie na 30/60l karnister  wsadż grzałę 300w z termoreg. z grzejnika łazienkowego i masz ciepłą wodę bez zmiany inst pompkę za 100 kupisz markową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam tam prąd, pompkę kupiłem, w weekend będę w przyczepie i ją zainstaluję. Zastanawia mnie tylko kwestia zasilania pompki. Znalazłem w internecie instrukcję do prestige 535 z 1984 roku i wg schematu wynika że nie ma tam podpięcia do akumulatora tylko transformator - najprawdopodobniej wbudowany w okap. i Faktycznie jest na listwie okapu przełącznik z 230/12 i symbol transformatora. Mam nadzieję że będzie działać. W kranach są mikrostyki.

 

Patent z grzałką akwariową znam - tak właśnie zrobię, dzięki wielkie za informacje!

 

ps gdyby komuś była potrzebna instrukcja (j. niemiecki) do tego modelu - służę pomocą.

Odnośnik do komentarza