gravediggie Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Dzień dobry, Mam na imię Konrad, mieszkam w Szczecinie. Jestem dość początkującym użytkownikiem przyczepy. Posiadam Hobby Prestige 535 z 1983roku. Nic niezwykłego w porównaniu z niektórymi z Waszych maszyn ale pomyślałem że umieszczenie tego postu to dobry pretekst żeby się przywitać. Przyczepa używana jest przeze mnie stacjonarnie nad jeziorem, jest sprawna, sucha i w sam raz na moje i mojej rodziny potrzeby. Układ z podkową z jednej i zamykaną sypialnią z drugiej strony bardzo się w naszym wypadku sprawdza. Przyczepa wymaga kilku zabiegów (np wymiany pompy wody). Na szczęście są to drobne rzeczy i myślę że z pomocą internetu (i forum) uda się wyeliminować jej braki. Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin traker Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 bardzo fajna cepa z dobrych czasów strzeż szczelności i jeszcze długo posłuży jeśli masz tam prąd to wymień banie na 30/60l karnister wsadż grzałę 300w z termoreg. z grzejnika łazienkowego i masz ciepłą wodę bez zmiany inst pompkę za 100 kupisz markową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...