Skocz do zawartości

Moja pierwsza R.C. Caravan


Mody

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na wstępie chciałbym wszystkich powitać i przedstawić moją pierwszą przyczepkę.

Jest to R.C. Caravan 430 z 1987r

Przyczepa jest stara ale dość ładnie utrzymana. Oczywiście wymaga jeszcze dopieszczenia co sukcesywnie robię

 

Staruszka ma DMC 750 i wraz z holownikiem nie przekracza 3,5t co było wyznacznikiem by ją kupić

Holownik to bus Ford Transit co daje dość dziwne połączenie ale to ze względu na to, że wozimy nim motocykle na tor a capka ma służyć jako nasza noclegownia. Oczywiście wypad na camping również będzie się zdarzał i właśnie jutro mamy zamiar jechać w okolice Kłodzka

 

Życzę wszystkim powodzenia oraz do zobaczenia na trasie

Artur

 

post-15926-0-53240000-1397251822_thumb.jpg

post-15926-0-54508000-1397251838_thumb.jpg

post-15926-0-29151700-1397251851_thumb.jpg

post-15926-0-45944500-1397251885_thumb.jpg

post-15926-0-00752900-1397251894_thumb.jpg

post-15926-0-50191500-1397251914_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Mody.

Jakoś niespecjalnie wydaje mi się, żeby tak duża przyczepa miała DMC 750 kg. Raczej ktoś ją tak zarejestrował, żeby nie robić przeglądów. 

Według mnie warto ją zważyć, tak, żeby kiedyś nie było zdziwienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście też się domyślam, że przyczepa w rzeczywistości jest cięższa.

Dla własnej świadomości podjadę w tyg na wagę

Oczywiście głównie liczy się dokument i właśnie wczoraj Pani na bramkach A4 sprawdzała czy nie przekraczam 3,5t 

 

PS:

oklejać nie mam zamiaru ale myślę czy by jej nie pomalować na biało. Muszę poczytać na forum czy ma to sens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....  Pani na bramkach A4 sprawdzała czy nie przekraczam 3,5t 

 

...

 

Ona to se może ... :bzik:  Lepiej sprawdz to i doprowadz do stanu faktycznego bo po co maja Tobie to wytłumaczyć Panowie :policja:  lub bedziesz sie poruszął po drogach Viatollowych bez opłat a sie okaże że masz ponad 3,5t :blink:  juz nawet nie wspominam o jakiś zdarzeniach drogowych czy wypadkach ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z tym DMC to taki był Twój zamysł podczas zakupu. Podstawa to zważyć i świadomie pakować przed drogą, przy takim pakownym holowniku to nie ma bata żeby nie wyjść z masą rzeczywistą tej budki żeby było wszystko ok.


Ile motocykli na tym Transicie jedzie?.


Co do malowania, to ja bym zostawił tak jak jest, oryginał to oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z tym DMC to taki był Twój zamysł podczas zakupu. Podstawa to zważyć i świadomie pakować przed drogą, przy takim pakownym holowniku to nie ma bata żeby nie wyjść z masą rzeczywistą tej budki żeby było wszystko ok.

Ile motocykli na tym Transicie jedzie?.

Co do malowania, to ja bym zostawił tak jak jest, oryginał to oryginał.

Dokładnie DMC było wyznacznikiem.

Pakujemy dwa Ducati po 190kg ale dochodzą stojaki, paliwo inne graty

 

Co do malowania to już mi przeszło. Zostanie taki stary styl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie,

pierwsze 1500km z cepką już za mną :)

Byliśmy na Slovakia i Pannonia Ring w Węgrzech trochę potrenować

post-15926-0-78102300-1399234788_thumb.jpgpost-15926-0-92771300-1399234790_thumb.jpg

 

Przed wyjazdem pojechałem zważyć przyczepkę i jak wcześniej przewidywano tak się okazało, jest cięższa.

Na pusto waży 820kg

zauważyłem również, że na tabliczce znamionowej są podane inne wartości niż w dokumentach

post-15926-0-22260000-1399235304_thumb.jpgpost-15926-0-49136800-1399235306_thumb.jpg

 

Nie wiem czy coś robić z tą tabliczką czy tak zostawić 

Może ktoś się wypowiedzieć?

ps:

Proszę tylko znawców o wypowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, ja znawcą nie jestem, ale ci napiszę że górna tabliczka dotyczy parametrów hamulca najazdowego a ta dolna tabliczka dotyczy parametrów zaczepu.

:ee:

.

Edit: F nie oznacza zgodności rubryki w DR tylko uzyskaną homologację i jej nr.

Edytowane przez WojtEwa (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sokoro obie tabliczki mówią o maksymalnej dopuszczalnej masie 850kg dodając fakt że na pusto waży 820kg to ja bym już do niej nic więcej nie pakował... a papiery warto wyprostować.

Czy 850kg DMC robi różnicę przy Viatoll'u ? ile waży ten transit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3490 czyli zostaje Ci 10kg żeby się zmieścić do 3500kg. Jeśli DMC przyczepy będzie rzeczywiście 850 kg to jedyne co się zmieni po wyprostowaniu papierów to coroczny przegląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.