Skocz do zawartości

Nowe wizja przyczepy by Knaus PROTOTYP


Laykonikus

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem kilka informacji w tym temacie na "rosyjskich stronach" - zainteresowałem się ta wizją, szukałem dalej:zobaczcie co znalazłem "oficjalnie"

1. http://www.autobild.de/artikel/knaus-tabbert-caravisio-concept-caravan-salon-2013-4337584.html

2. http://www.autobild.de/videos/video-caravan-salon-2013-4339240.html - dokładniej i mały filmik) - ale tutaj tak malutko jest infomacii o tym prototypie ... :-(

 

Nawet na stronie firmowej http://www.knaus.de jest tylko kawałeczek ( https://www.youtube.com/watchfeature=player_embedded&v=zDhAY7o32PY#t=15 )

 

 

Natomiast u naszych "kolegów" na wschodzie wszystko "otworem" stroi - zobaczcie 

http://auto.fishki.net/comment.php?id=210086

 

 

Ps. podwójna oś z oponami w rozmiarze 235 45 /R17 - takiego rozmiaru nie mam nawet w holowniku :-)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce nie będzie dostępna. Z tak niskim zawieszeniem nie zdoła pokonać naszych innowacyjnych nawierzchni z autonaprowadzaczami zwanymi potocznie koleinami   :jump:

Po za tym genialna  :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z wejściem "przez taras" jest bardzo ciekawy, faktycznie jest bardzo mało informacji o "wnętrzu" (ale tam już nic nowego chyba nie wymyślą :] , mogą tylko nas zaskoczyć ustawieniem "mebli")

 

W Polsce nie będzie dostępna. Z tak niskim zawieszeniem nie zdoła pokonać naszych innowacyjnych nawierzchni z autonaprowadzaczami zwanymi potocznie koleinami   :jump:

 

W Polsce będzie dostępna z delikatną modyfikacją :jump: - zawieszenie pneumatyczne zaraz po przekroczeniu naszej granicy przejdzie w ustawienie off road automatycznie  :] .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierana "dupka", 2 osie, hydraulicznie podnoszone koło podporowe....ciekaw jestem MW

 

Podpięty Mercedes GLK "potrafi" około 2 000 kg (mniej lub troszeczkę więcej) - więc dedukuąc można powiedzieć że ma ona sama około 1500 kg MW :].

 

No chyba że Mercedesik jest tam tylko do pokazania się, i wcale nie potrzeba "małego potworka" do uciągnięcia tej cepki, bo jej waga nie jest taka wielka.

 

Ps. Wiem dlaczego nie pokazali wnętrza - jeszcze go nie wyprotoypowali :] :] :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że podstawowym wyposażeniem przyczepy jest solidny wazon z kwiatami, bo przy dobrym hamowaniu wystarczy jeden taki, również na holownik – czyniąc go równie ekskluzywnym, choć dziurawym od przepraszam „tyłu”.

Niskoprofilowe opony nie będą dostatecznie amortyzowały tego cacuszka i spełniają rolę podobną, jak takowe montowane w terenówkach /bulwarówkach.

Nie śmiem wykazać się „wiochą” ale drogi Helmucie, gdzie mamy zamontować solary, anteny w tym satelitarne i gdzie miejsce na kominki wentylacyjne, czy mniejsze szyberdachy.

Konstrukcja zapewne jest laminatem więc już widzę jak wygląda i ile kosztuje jakakolwiek kolizja ze słupkiem, o innych wolę nie myśleć.

Projekt ze względu na luksus w linii nadwozia, jest zapewne dedykowany – no właśnie komu ?

Biznesmenom od wyłudzania VAT – u, czy może prezesom doglądającym budki z kebabem, rozsiane po świecie ?

Tacy jak wyżej, raczej skorzystają z hotelu lub gościny u Zbycha, czy innego posła –  kto więc to kupi ?

Wiem !

„Carawaningowiec miejski – stacjonarny” – przywiązany do kabla i rury, ogrodzony betonowymi pachołkami spod marketu – ino trza taką rasę wyhodować, korzystając z dorobku dr. J. Mengele  - ziomala Helmuta.

Nie, żebym się czepiał Helmuta, bo morduję się z nim już wiele lat i doszedłem do etapu, że lepszy swój wróg, niż obcy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa piękna, ale nie wróżę im sukcesu. Będzie droga - elementy z laminatu, szyby gięte. Takie laminatowe elementy zastosował Niewiadów we Freedom i Kabe w samochodzie kempingowych, o obydwu wyrobach cicho. Ciekawe jak rozwiązali (czy rozwiązali) problem uszczelnienia połączeń, szczególnie na dachu. Nie podoba mi się pomysł z otwieranym tyłem, nie wiem do czego by mi się to przydało oprócz załadunku wielkich rzeczy (?).  Jednym słowem przewaga formy nad treścią.

Edytowane przez nomadka (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczepy od kilu dziesięcioleci wyglądają prawie identycznie , jedynie Hobby Premium powiało nowoczesnością i pewnie taki Knaus też się przyjmie.

Zapewne po 40 latach od premiery będziemy kupować zapiekankę wprost z takiej przyczepy ,siedząc na tarasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.