Laykonikus Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Znalazłem kilka informacji w tym temacie na "rosyjskich stronach" - zainteresowałem się ta wizją, szukałem dalej:zobaczcie co znalazłem "oficjalnie" 1. http://www.autobild.de/artikel/knaus-tabbert-caravisio-concept-caravan-salon-2013-4337584.html 2. http://www.autobild.de/videos/video-caravan-salon-2013-4339240.html - dokładniej i mały filmik) - ale tutaj tak malutko jest infomacii o tym prototypie ... :-( Nawet na stronie firmowej http://www.knaus.de jest tylko kawałeczek ( https://www.youtube.com/watchfeature=player_embedded&v=zDhAY7o32PY#t=15 ) Natomiast u naszych "kolegów" na wschodzie wszystko "otworem" stroi - zobaczcie http://auto.fishki.net/comment.php?id=210086 Ps. podwójna oś z oponami w rozmiarze 235 45 /R17 - takiego rozmiaru nie mam nawet w holowniku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zanka Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 czaderska Naprawdę mniodzio szkoda ,że mało renderów wnętrza. nawet w prototypie mogli machnąć więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUMERANG Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 W Polsce nie będzie dostępna. Z tak niskim zawieszeniem nie zdoła pokonać naszych innowacyjnych nawierzchni z autonaprowadzaczami zwanymi potocznie koleinami Po za tym genialna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laykonikus Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pomysł z wejściem "przez taras" jest bardzo ciekawy, faktycznie jest bardzo mało informacji o "wnętrzu" (ale tam już nic nowego chyba nie wymyślą , mogą tylko nas zaskoczyć ustawieniem "mebli") W Polsce nie będzie dostępna. Z tak niskim zawieszeniem nie zdoła pokonać naszych innowacyjnych nawierzchni z autonaprowadzaczami zwanymi potocznie koleinami W Polsce będzie dostępna z delikatną modyfikacją - zawieszenie pneumatyczne zaraz po przekroczeniu naszej granicy przejdzie w ustawienie off road automatycznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Otwierana "dupka", 2 osie, hydraulicznie podnoszone koło podporowe....ciekaw jestem MW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Otwierana "dupka", 2 osie, hydraulicznie podnoszone koło podporowe....ciekaw jestem MW Ja bym się bardziej martwił o cenę a nie o DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Przecież nie napisze ,że mnie nie stać ( wstyd, nie?) a tak: ZA CIĘŻKA PANIE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laykonikus Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Otwierana "dupka", 2 osie, hydraulicznie podnoszone koło podporowe....ciekaw jestem MW Podpięty Mercedes GLK "potrafi" około 2 000 kg (mniej lub troszeczkę więcej) - więc dedukuąc można powiedzieć że ma ona sama około 1500 kg MW . No chyba że Mercedesik jest tam tylko do pokazania się, i wcale nie potrzeba "małego potworka" do uciągnięcia tej cepki, bo jej waga nie jest taka wielka. Ps. Wiem dlaczego nie pokazali wnętrza - jeszcze go nie wyprotoypowali :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Przecież nie napisze ,że mnie nie stać ( wstyd, nie?) a tak: ZA CIĘŻKA PANIE! Wstyd to kraść i..... i tak dalej Ale masz racje ja też nie kupię bo na pewno za ciężka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ten Merc to jest IMHO model GL.....największy jaki jest;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkwiatek Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Wiadomo, że podstawowym wyposażeniem przyczepy jest solidny wazon z kwiatami, bo przy dobrym hamowaniu wystarczy jeden taki, również na holownik – czyniąc go równie ekskluzywnym, choć dziurawym od przepraszam „tyłu”. Niskoprofilowe opony nie będą dostatecznie amortyzowały tego cacuszka i spełniają rolę podobną, jak takowe montowane w terenówkach /bulwarówkach. Nie śmiem wykazać się „wiochą” ale drogi Helmucie, gdzie mamy zamontować solary, anteny w tym satelitarne i gdzie miejsce na kominki wentylacyjne, czy mniejsze szyberdachy. Konstrukcja zapewne jest laminatem więc już widzę jak wygląda i ile kosztuje jakakolwiek kolizja ze słupkiem, o innych wolę nie myśleć. Projekt ze względu na luksus w linii nadwozia, jest zapewne dedykowany – no właśnie komu ? Biznesmenom od wyłudzania VAT – u, czy może prezesom doglądającym budki z kebabem, rozsiane po świecie ? Tacy jak wyżej, raczej skorzystają z hotelu lub gościny u Zbycha, czy innego posła – kto więc to kupi ? Wiem ! „Carawaningowiec miejski – stacjonarny” – przywiązany do kabla i rury, ogrodzony betonowymi pachołkami spod marketu – ino trza taką rasę wyhodować, korzystając z dorobku dr. J. Mengele - ziomala Helmuta. Nie, żebym się czepiał Helmuta, bo morduję się z nim już wiele lat i doszedłem do etapu, że lepszy swój wróg, niż obcy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomadka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Przyczepa piękna, ale nie wróżę im sukcesu. Będzie droga - elementy z laminatu, szyby gięte. Takie laminatowe elementy zastosował Niewiadów we Freedom i Kabe w samochodzie kempingowych, o obydwu wyrobach cicho. Ciekawe jak rozwiązali (czy rozwiązali) problem uszczelnienia połączeń, szczególnie na dachu. Nie podoba mi się pomysł z otwieranym tyłem, nie wiem do czego by mi się to przydało oprócz załadunku wielkich rzeczy (?). Jednym słowem przewaga formy nad treścią. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez nomadka (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie podoba mi się pomysł z otwieranym tyłem, nie wiem do czego by mi się to przydało oprócz załadunku wielkich rzeczy (?). Jednym słowem przewaga formy nad treścią. ...np. fortepian Sorki nie mogłem się oprzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Oj tam Oj tam narzekacie najważniejsze aby minusy nie przesłoniły plusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekbb Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 przyczepy od kilu dziesięcioleci wyglądają prawie identycznie , jedynie Hobby Premium powiało nowoczesnością i pewnie taki Knaus też się przyjmie. Zapewne po 40 latach od premiery będziemy kupować zapiekankę wprost z takiej przyczepy ,siedząc na tarasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.