Skocz do zawartości

Nowicjusz chce kupić :)


strus251

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem nowicjuszem w temacie karawaningu. Przeczytałem już troszkę tematów na temat jak kupować, na co zwracać uwagę ITD.

Chciałem as poprosić o opinię na temat przyczepy ze zdjęć. im, że przyczepa została ściągnięta w zeszłym roku, obecnie jest zarejestrowana, opłacona itd. Przegląd do maja 2013.

Już ustaliłem, że ma uszkodzony podgrzewacz wody (jest iskra, woda tylko palnik się nie zapala - nie dopływa gaz, oraz ma pęknięta pompę wody w szafce, ale na to już będzie odpowiedni rabat). Nie ma zdjęć łazienki ponieważ posłużyła jako schowek na wszystkie szpargały. Ale po ich wyjęciu jest OK.

 

Przyczepa jest sprzedawana z całym wyposażeniem (przedsionek, stolik, przedłużacz, bańki na wodę, itd).

 

Jak myślicie?

post-10249-0-18209500-1348214607_thumb.jpg

post-10249-0-57697000-1348214620_thumb.jpg

post-10249-0-45341600-1348214630_thumb.jpg

post-10249-0-81348600-1348214644_thumb.jpg

post-10249-0-72434800-1348214653_thumb.jpg

post-10249-0-45371000-1348214662_thumb.jpg

post-10249-0-19404800-1348214670_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ciężko poradzić chociażby dlatego, że nie podałeś ceny - a to dość ważne

za 15 tys. się nie opłaca

ale za 1 tys bym brał

 

:)

 

podaj cenę kolego

 

zdjęcia kiepskiej jakości - nie wiele widać

sprawdzałeś czy jest sucha?

znaczy się, że w toalecie masz WC kasetę sprawną?

Edytowane przez rosołek (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach