Skocz do zawartości

Uchwyt do moskitiery lub żaluzji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem nowicjuszem na forum więc proszę o wyrozumiałość.Kilka miesięcy temu zostałem szczęśliwym posiadaczem przyczepki Weippert.:]Jak już pogoda pozwoliła to wziąłem się za doprowadzenie mojej "Bonanzy" do stanu używalności,szczególnie że wiosna zbliża się dużymi krokami.Przy sprawdzaniu działania rolet i moskitier ułamałem :sciana: ze dwa uchwyty za które się rozwija i mocuje aby się takowe nie zwijały.Plastik z którego były wykonane po prostu się rozkruszył.Czy można gdzieś kupić albo jakoś dorobić takie uchwyty?Proszę o pomoc.Pzdr z pomorza.:dzieki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Jutro pstryknę foto i wrzucę.Dzięki.

 

No,w końcu trzasnąłem te fotki...a właściwie jedną która się udała :winner:,widać na niej jeszcze Cały i Zdrowy uchwycik,jeden z niewielu który się ostał.Jak nie dam rady nigdzie kupić to chyba sobie wystrugam...:thank:

 

Ok.Jutro pstryknę foto i wrzucę.Dzięki.

 

No,w końcu trzasnąłem te fotki...a właściwie jedną która się udała :winner:,widać na niej jeszcze Cały i Zdrowy uchwycik,jeden z niewielu który się ostał.Jak nie dam rady nigdzie kupić to chyba sobie wystrugam...:thank:post-8251-0-35967500-1331999300_thumb.jpg

 

 

Ten post zawierał zdjęcia lub inne załączniki, które zostały utracone w wyniku awarii technicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem te są ok. niestety podrożały :hej:

 

http://moto.allegro....2211395880.html

 

Dzięki za wskazówkę.Tylko żeby nie ta cena...:look:,musiałbym wydać ze dwie stówy,bo znalazłem ze12 szt uszkodzonych...:wrrr:.chyba zacznę strugać-może z patyczków po lodach...:jump:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówkę.Tylko żeby nie ta cena...:look:,musiałbym wydać ze dwie stówy,bo znalazłem ze12 szt uszkodzonych...