Skocz do zawartości

Palnik gazowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak naprawić palnik gazowy ??? płomień jest duży barwy żuło niebieskiej i strasznie osmala garnki (czarna sadza ) inne palniki działają poprawnie jest możliwość naprawy tego ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

musisz odkręcić górna część(ta z dziurami dookoła) w większości taki malutki chyba 6 "torx"( zobacz czy od spodu nie skorodowała -> jeśli tak wyczyść dokładnie) następnie wykręć kluczykiem dysze (z tej części która została w kuchence) i wyczyść ja dokładnie jakąś igiełką , po tym zabiegu poskładaj wszystko i powinno być ok

 

Jeszcze w niektórych kuchenkach rurkami było doprowadzane powietrze od przodu kuchenki do palnika -> jeśli "coś" przytyka tą rurke to także będzie się tak dziwnie paliło. Kompresor i przedmuchanie powinien załatwić temat.

PS. to częsta przypadłość, czyszczenie zawsze pomaga gdy inne palniki chodzą ok :ok:

Edytowane przez Przemo.D (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta śrubeczka na torks jest pod spodem kuchenki ??? a blaszaną część (górną część palnika) mam odkręcić ręką tak

dzięki wielkie za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta śrubeczka na torks jest pod spodem kuchenki ??? a blaszaną część (górną część palnika) mam odkręcić ręką tak

dzięki wielkie za odp.

 

Ta śrubeczka trzyma górna część palnika (tą co ma otwory dookoła) nie wiem czy identycznie jest u Ciebie w Hobby. Tak czy siak musisz to zdjąć.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie widziałem "igły" , która by w dyszę palnika kuchenki weszła więc chyba nawet nie dał by rady rozkalibrować ;)

 

W sklepach sportowych z akcesoriami turystycznymi oraz tam gdzie sprzedaje się popularne kuchenki turystyczne można nabyć zestaw naprawczy do kuchenek w skład , którego wchodzi parę uszczelek i blaszka z cienkim drucianym włosem do czyszczenia dysz. Zestawy te są także w kompletach w/w kuchenek turystycznych. Tych czerwonych nakręcanych bezpośrednio na butle.

 

Okapcanie garów świadczy o zbyt ubogiej mieszance gazu z powietrzem. (mało powietrza)

Proponuje sprawdzić drożność otworu doprowadzającego powietrze między dyszą a palnikiem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.