Witam,
Muszę Wam zameldować, że miałem bardzo pracowity dzień, ale od początku-
po uszczelnieniu trojników, okazało się ,że nadal cieknie spod bijlera. Wymontowałem go i okazało się, że pęknięty był wlot zimnej wody. Wymontowalem oba - na zimną (z zaworem jednokierunkowym) oraz na cieplą. Obie "wtyczki " były zaklejone i po prostu mi się rozsypały. Jest tam bardzo nietypowy gwint- można wkręcić śrubę M16, ale gwint jast jakby trochę szerszy. Znalazlem w sklepie dla tirów taką końcówke od sprężonego powietrza, przejechałem gwintownikiem i zamontowalem. No i przestało cieknąć .
Ale to jeszcze nie koniec., bo jednak nie wszystko działa jak powinno . Podpowiedzcie, dlaczego pompa chodzi non stop, bez względu na to czy kran jest odkręcony, czy zamkniety pompa się nie wyłącza. Czy przyczepa posiada coż takiego jak wylącznik ciśnieniowy (jezeli tak to gdzie on jest), bo wg mnie pompa powinna sie zalączyć w momencie odkręcenia kranu. Jak będzie chodzić caly czas to znowu coś rozsadzi. Proszę o radę
pozdrawiam instruktor