Skocz do zawartości

instruktor

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BOLESŁAWIEC
  • Zainteresowania
    polski rock
  • Zawód
    instruktor

Kontakt

  • Telefon
    600327473

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    ABI
  • Holownik
    Volvo s60 2.4 130KM

Osiągnięcia instruktor

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Witam Wydaje mi się ,ze zaznaczona strzałką częśc ma związek z zasilaniem(ogrzewaniem) wody gazem, tak jak sugeruje kolega piszący przede mna, może być to czujnik od palnika gazowego. Myślę, że używanie palnika gazowego bez sprawnego czujnika to nie najlepszy pomysł, chyba że ręcznie będziesz regulował czas grzania przełącznikiem (tym z 3 kontrolkami). Pozostaje jeszcze opcja grzania wody grzałką elektryczną (przelącznik z czerwoną kontrolka). , a w międzyczasie może uda Ci się zdobyc tą częśc. powodzenia pozdrawiam instruktor
  2. witam Miałem niedawno podobny problem, udalo mi sie go rozwiązać, nie martw się będzie dobrze. Przeczytaj mój post "woda cofa się ...", tam opisalem jak uporałem się z bijlerem. W razie niejasności proszę pisać lub zadzwonić pozdrawiam instruktor
  3. Witam Wygląda na to , że moja "walka" z obiegiem wody w przyczepie , przynajmniej jak na razie dobiegła końca i zakończyła się sukcesem . Pamiętacie, jak pisałem o rozsadzeniu bojlera, wyciekach i cofającej się wodzie. Bezpośrednią przyczyną awarii (tak myślę) było zwarcie na kranie (tzn. na mikrowyłączniku), powodowało to ciągle podawanie napięcia na styki pompy wody, czyli ciągłą jej pracę, co przyczyniło się do rozczelnienia całej instalacji wodnej- łącznie z bojlerem. A pompa ma się załączac tylko w momencie odkręcenia wody. Awarii uległ również zawor zwrotny . Także jak narazie wszystko ok, dzięki jeszcze raz za wsparcie i do zobaczenia gdzieś "w pięknych okolicznościach przyrody..." pozdrawiam instruktor
  4. Witam, Muszę Wam zameldować, że miałem bardzo pracowity dzień, ale od początku- po uszczelnieniu trojników, okazało się ,że nadal cieknie spod bijlera. Wymontowałem go i okazało się, że pęknięty był wlot zimnej wody. Wymontowalem oba - na zimną (z zaworem jednokierunkowym) oraz na cieplą. Obie "wtyczki " były zaklejone i po prostu mi się rozsypały. Jest tam bardzo nietypowy gwint- można wkręcić śrubę M16, ale gwint jast jakby trochę szerszy. Znalazlem w sklepie dla tirów taką końcówke od sprężonego powietrza, przejechałem gwintownikiem i zamontowalem. No i przestało cieknąć . Ale to jeszcze nie koniec., bo jednak nie wszystko działa jak powinno . Podpowiedzcie, dlaczego pompa chodzi non stop, bez względu na to czy kran jest odkręcony, czy zamkniety pompa się nie wyłącza. Czy przyczepa posiada coż takiego jak wylącznik ciśnieniowy (jezeli tak to gdzie on jest), bo wg mnie pompa powinna sie zalączyć w momencie odkręcenia kranu. Jak będzie chodzić caly czas to znowu coś rozsadzi. Proszę o radę pozdrawiam instruktor
  5. witam, Wielkie dzięki za błyskawiczny odzew i przemyślane sugestie. Obecnie jestem na etapie uszczelniania trojnikow. A co do śruby- spustu wody z bojlera , to o jej istnieniu dowiedziałem się przy demontażu bojlera . Cóż uczymy się cale życie... dziękuję i pozdrawiam instruktor
  6. witam forowiczów i proszę o radę Posiadam angielską przyczepkę Abi, z którą nie miałem większych problemów , do momentu, gdy kilka dni temu chcialem sprawdzić, jak przeszła tą zimę. Po załączeniu pompy (baniak zewnętrzny , pompa zanurzeniowa) rozsadziło mi węże- powyskakiwały z zaciskow przy kranach i zaczął cieknąc bojler- rozszczelnił się. W bojlerze pękł ten aluminiowy pręt trzymający baniak do korpusu( czy tam jest samozrywalny gwint bezpieczeństwa?). Baniak uszczelniłem (wymieniłem pręt- pasuje gwintowany M12, tylko trzeba dodatkowo uszczelnić np. teflonem w miejscu skręcenia) i wszystko wydawało się że będzie dobrze, ale niestety nie jest. Po awarii zostały nieszczelności na trójnikach oraz przy wyjściu od filtra , no i woda "nie siedzi"w układzie , tylko po wyłaczeniu pompy wraca do zbiornika na zewnątrz. Jak myślicie, - wraca bo układ jest nieszczelny( konieczna wymiana trójników) , czy może przestał działać jakiś zawór (jeżeli w ogóle był) jednokierunkowy? Proszę o podpowiedź jak rozwiązać ten problem i gdzie można kupić trojniki do wody w kempingu pozdrawiam instruktor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.