Skocz do zawartości

Rafaelpl

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafaelpl

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Dziękuję za uwagę, jeśli masz jakieś doświadczenie w zakresie paneli prośba o info, myślałem o elastycznych bo łątwiej je upchnac (są mniejsze niz te zabudowane), ale rozumeim iz polecasz większa ilosć
  2. Witam, Zakładam pracę online, z dowolnego miejsca wiec czasami trafi sie przydrożny parking. Stad moje wymaganie do aku, ma dać energię dla komputera, monitora, plus przynajmniej chwilowo klima w szczytowe godziny. Stad moje zapotrzebowanie na prąd. Z rowerami jest tak że w tej chwili woze je w bagazniku (dwa rowery e-fatbike smlrobikes s11f oraz s9f), jednak wkładanie i wyjmowanie to udreka, raz ciężar, dwa że mieszczą sie na styk. łatwiej będzie mi wcisnąc aku do bagażnika razem z przetwornicą napięcia 3typowe/6chwilowe kv (Około 5-8kg). Aku na poziomie 3/4 x LiFePO4 200Ah (około 3/4x22kg) , myśle jeszcze o jakiś panelach foto ale raczej takich elastycznych, lekkich. Klima z tego co widzę zabudoana to 1.7kv, czyli zakładam iż pozowli mi to na na schłodzenie budy przynajmiej w kilku cyklach po 15 minut. Ambitne założenia ale z doświadczenia wiem iz na częsci kampingów jest słaba instalacja, 1kv, stad zakąłdam iż zasilanie całej budy idzie z mojej elektrownbi która jest doładowywana z gniazdka o mniejszej mocy lub z paneli. Elektrownia w samochodzi z dodatkowym kablem pomiędzy autem i przyczepą (drugie łącze) Panele typu baishifa 300W, giętkie, monokrystaliczne - 2kg sztuka, 8 całość
  3. Dziekuję, do tego samego wniosku dochodze, pewnie "elektrowania będzie w aucie", jest najcieższa.
  4. Cześć wszystkim, Chcę zmienić namiot(w zeszłym roku synowi pokazywałem tę formę wyjazdów) na przyczepkę kempingowa, zakładam wykorzystanie przez conajmniej dwa pełne miesiące wakacji(praca zdalna+urlop) + kilka weekendów Zakładam użycie przyczepy 1.5T DMC ze względu na łazienkę i ogólne wyposażenie, lżejsze praktycznie nie róznią się ceną ale wyposażeniem radykalnie Mój faworyt na ten moment to Adria altea 552 pk, lżejsza jest adria altea 472/492 ale niestety znacznie gorzej wyposażona i dająca mniej prywatności Oczywiście jestem na etapie przeglądu, jak znajdę coś lżejszego to chętnie wezmę pod uwagę, warunki konieczne to: prysznic (moze być wspólnie z toaletą, sama słuchawka bez kabiny) łóżko głowne + piętrowe(dwa) z separcją przynajmniej uczciwej cięzkiej zasłony, lubimy odrobinę prywatności, ładowność 200 kg z uwagi na elementy wymienione ponizej Jeśli ktoś moze polecić przyczepę lekką to chętnie uwzględnię ją. Zakładam iż obciążę te bazowe 1300 kg, gazem 20kg, baterią 40kg, konwertrem 20kg, klimatyzacją 20kg, rowerami 60kg, mover, wyposażeniem - 50kg czyli nie stety dobiję blisko tych 1500kg dmc przyczepy Technicznie moja Toyota to : Model T27, Silnik 2.0 Beznyna 112kW, masa własna 1560, dms 2050, dopuszczalna masa całkowita zespołu 3850, maksymalna masa przycze[py z hamulcem to 1800kg Przyczepa 1500*1.33 = 1995kg, czyli ponizej masy DMC pojazdu oraz masy przyczepy z hamulcem Wiem że przkraczam 3500kg, zamierzam starać sie o dopisek do B dający te dodatkowe 700kg Moje pytanie to czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie z stosowaniem samochodu z skrzynią CVT do ciągniecia przyczepy o tej lub podobnej masie ? Proszę o waszą opinię w tym zakresie, zakup przyczepy to pewnie styczeń/luty 2023 więc mam trochę czasu Martwie się trochę o górki/pagórki, nie planuję alp ale na pewno bieszczady, beskid gdzie też na krótkich odcinkach potrafi być stromo. Mocno na tym forum zjechano Toyorę z silnikiem 1.8 z skrzynią manualną a właściciel nie pochwalił sie jak w końcu jak wyszło Jeżdzę raczej spokojnie, wyrosłem już z ambicji jazdy sportowej. Auto mam od nowości już 10 lat, około 200 tys na liczniku. Nie narzekam na dynamikę, jest tryb sport i łopatki dla ambitnym w razie potrzeby ale praktycznie nie używam, okazjonalnie sport przy wyprzedzaniu jak nie chce agresywnie naciskać na pedał przyspieszenia, pełen tryb automatu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.