Skocz do zawartości

igor1906

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia igor1906

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Dziękuję Koledzy, temat opanowany przewód (+) z transformatora poszedł na przełącznik a (-) do masy 12V, wszystko zaczęło działać jak powinno
  2. Hej, jestem szczęśliwym (póki co ;)) posiadaczem przyczepy Beyerland Vitesse 430-TM, przyczepa seryjna niestety ostro namieszana jest w elektryka - działały tylko kontakty, nie działała pompka (na krótko działa) ani oświetlenie 12V (wszystko pospinane na szybkozłączkach, brak zabezpieczeń na 230V - wszystko na krótko, pominięcie przełącznika 230V/12V). Odnalazłem schemat według którego staram się ją odbudować do takiego stanu jak było seryjnie - niestety mam problem z wpięciem przewodów transformatora (?) który zmienia 230V na 12V. W schemacie nie ma też przyłącza 230V z zewnątrz (chyba), jest tylko ZEKERINGSKAST czyli skrzynka bezpieczników 220V, więc traktuje to jako skrzynkę do której podpiąłem zasilanie z zewnątrz. Przyłącze 230V z zewnątrz podpiąłem pod skrzynkę z bezpiecznikiem różnicowoprądowym oraz wyłącznikiem nadprądowym, tam wpiąłem gniazdka oraz zasilanie transformatora. Teraz nie wiem gdzie go wpiąć dalej, bo wg schematu jedynie czerwony przewód idzie na przełącznik (bo OMVORMER to ten transformator?) - gdzie drugi przewód? Czy ten schemat w ogóle ma sens, skoro z transformatora wychodzi 12V to jaki sens ma podpięcie go pod przełącznik gdzie jest już podpięte 12V (z aku zielony, z gniazda niebieski)? Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.