Skocz do zawartości

pawelwroc

Użytkownicy
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelwroc

  • Urodziny 30.12.1985

O mnie

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Sprzęt

  • Sprzęt
    Kamper
  • Model
    benimar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelwroc

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Dzisiaj byłem na przeglądzie i na wadze na złomie. Załadowana benimar alkowa 7,4m na fordzie z automatem, do pełna bak, gazem, adblue, płyn do spryskiwaczy, ale prawie pustym zbiornikiem wody, krzesełkami, grilem i węzami zbiornikami innymi gratami, kołem zapasowym z ciężkim lewarkiem do busów waży 3240 kg. Zabudowa doposażona w długą markizę, pneumatykę, tv, piekarnik, przyłącza gazu/wody, drugi akumulatror, solar, przetwornice. Ogólnie auto ma wszystkie gadżety oprócz klimy. Taka sama waga wyszła na przeglądzie jak posumowało się naciski na oś. Oprócz wody, pasażerów, rowerów i pełnej lodówki spakowane do drogi.
  2. Byliśmy 2 tygodnie temu. Przyjazd piątek wieczorem, wyjazd niedziela po południu. Razem było ze 40 ekip. Wszyscy stali po obwodzie parkingu i na środku było jeszcze sporo miejsca. Podejrzewam, że jak tężnie zaczną działać to skończy się darmowy parking.
  3. Hak mam fabryczny nie salonowy. Za 2 tygodie będę wymieniał olej to zobaczę jak wygląda chłodnica oleju. Biorąc pod uwagę upraszczanie produkcji to trochę nie wierzę w inny osprzęt dla auta z hakiem i bez. Z drugiej strony uzasadniałoby to kosmiczną cenę za hak 4500 zł.
  4. Mam passata b8 2.0 tdi. 150km Jako zastępcze auto dostałem identyczne auto tylko z 1.5 tsi. Tsi było zdecydowanie mniej elastyczne i paliło około 2 l więcej. Co do jazdy z przyczepą i 2.0 tdi to do 95km/h nie ma żadnego problemu. Przy prędkościach około 100km/h i powyżej zaczyna grzać się olej że względu na małą chłodnicę. Mimo to mocy i momentu nie brakowało.
  5. Mamy identyczny plan na ferie. Wenecja, San Marino i Rzym. Tylko startujemy dopiero 10 lutego. Czekam z niecierpliwością na filmy
  6. Zamiast wszystko sprowadzać do kasy, trzeba też uwzględnić geografię. Ile km nad Adriatyk jest z Monachium a ile z np. Wrocławia, nie mówiąc już o Warszawie czy Gdańsku. Włochy/Chorwacja/Grecja to od nas wyprawa na co najmniej 2 dni drogi w jedną stronę. Z większości terenu Niemiec w turystyczne rejony Europy jest mniej jeden dzień drogi.
  7. Inwestując około 1000 zł i ze dwa weekendy pracy można w N-Crosie usunąć wszystkie wady i niedoróbki z fabryki poza szufladą. Polecam uszczelnić brodzik i przełożyć na ścianę transformator, który jest przykręcony do podłogi. Przy jakimkolwiek wycieku wody, wywala od razu bezpieczniki. Warto w bakiście porobić otwory od spodu, czasami zbiera się tam woda przy ulewach. Masa własna tu akurat jest realna i jeżeli nie zabiera się 2 butli stalowych i 50 litrów wody to można się w DMC 1000 kg zmieścić bez problemu. Jak masz pytania to pisz. Miałem 1,5 roku n-crossa, teraz trafił do rodziny i mam wszystko obczajone
  8. Wybiera się ktoś w najbliższy weekend do Zieleńca?
  9. Czemu nie stosujecie maty na szybę? Nie mówię już o takiej dopasionej na szoferkę jaką ma voku ale nawet taka zwykła ze sreberkiem daje radę. Testowałem to w grudniu w zieleńcu i szyba była sucha. Ja do benimara dostałem w zestawie taką matę na przednią szybę i naprawdę się sprawdza. Rozłożenie zajmuje minutę.
  10. Właśnie wróciłem z Zieleńca. Warunki słabe i będzie tylko gorzej. W sylwestra to chyba będzie konkurs jazdy na trawie. Stałem na parkingu koło Mieszka razem z 5 innymi kamperami. Ze względu, że parkingi nie były zajęte widziałem kampery też w innych miejscach. Kasa na samym dole Mieszka jest chyba na stałe zamknięta ale obok postawili automat do sprzedaży biletów. Jakby był śnieg to ten parking jest wg mnie super opcją bo do orczyka jest 50 metrów i dalej trochę kombinując można dostać się na wszystkie pozostałe trasy. W drodze powrotnej mijałem na 8 co najmniej 15 kamperów i kilka przyczep. Większość pewnie leciało na Zieleniec/Czarną Górę.
  11. Dla tych co bywają w Zieleńcu. Proszę wypełnijcie ankietę i w polu co byście chcieli zmienić wpiszcie camperpark https://zieleniec.pl/daj-znac-co-o-nas-myslisz/
  12. Dla tych co bywają w zieleńcu. Proszę wypełnijcie ankietę i w polu co byście chcieli zmienić wpiszcie camperpark https://zieleniec.pl/daj-znac-co-o-nas-myslisz/
  13. Polecam przyczepę dwuosiową carro. Woziłem palety z klejami itp. Daje radę. Nie wiem jak cenowo ale solidnie zrobiona i PL podukcja
  14. Jak się sytuacja dostępności akcesoriów i aut polepszy to wizerunek dealerów w PL też pójdzie w górę. Rynek jest trudny i mały. Ze samej sprzedaży aut raczej nikt nie wyżyje. Firma typu Cargo z Poznania albo ACK ma rację bytu i rozwoju bo mają jeszcze duży sklep stacjonarny + internetowy i spory serwis. Sami stworzyli już sobie sporą bazę klientów. ACK z tego co rozumiem to poszerza liczbę subdealerów i subserwisów. Dodatkowo mają kilka innych marek poza benimarem. Teraz jak wszyscy idą w forda i mercedesa z silnikami 2.0 to rolerteam czy benimar nie koniecznie muszą być hitem rynkowym. Ale jak teraz ktoś ma startować od gołego placu to zbudowanie takiego biznesu od zera to 10-15 lat rozwoju i inwestycji. Tylko że nikt nie wie co będzie po 2035 roku...
  15. Procamp i Nachtmann opinie raczej słabe wśród kupujących nawet na tym forum. Lutynie i Graniczną mam praktycznie pod domem. Może skorzystam z KLF24 za pół roku jak będę robił przegląd. Nie chce trochę mi się lecieć do ACK. Ale jak rozmawiałem o tym w ACK to raz mówili, że niby mają autoryzację, a potem, że jednak jak kupiłem w ACK to mogę tylko u nich robić serwis. Nie wiem w końcu jak to działa. Na wygląd to KLF24 prezentuje się najlepiej w mieście. Mają duży plac i małą halę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.