Skocz do zawartości

artmen201

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Skąd
    Gliwice

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Sterckeman Star Deluxe 420 CP
  • Holownik
    Renault Scenic IV 1.3 TCe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia artmen201

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Czy istnieje sposób na zmianę DMC bez homologacji od producenta? Pisałem do Stercekeman, ale dla mojej prawie 20 letniej przyczepki nie mogą udostępnić homologacji. Nie wiem czy nie chcą, czy rzeczywiście nie mogą. Przyczepka jest z Holandii, gdzie miała w dowodzie DMC 1050kg. Niestety na tabliczce widnieje DMC 950kg i takie mam wpisane do dowodu. Oś w przyczepce mam do 1100 kg. Podwozie jest do 1300kg. Nie wiem jakie widełki przewiduje producent.
  2. Nie chcę zakładać nowego tematu i napiszę tutaj. Stałem się posiadaczem przyczepki Sterckeman 420CP z 2002 roku. Mam jednak pewien problem z DMC tej przyczepy. W holenderskim dowodzie wpisana jest wartość 1050 kg (pole F.2). W Polsce przy pierwszym przeglądzie diagnosta z tabliczki odczytał 950kg. Na tabliczce oprócz numeru VIN, widnieją trzy pozycje bez żadnego opisu tj. kolejno 950kg, 950kg, 100kg. Czy ktoś ma doświadczenie i jest mi w stanie powiedzieć jaka jest rzeczywista wartość DMC? Czy jest możliwość późniejszej zmiany DMC w dowodzie? Przerabiał ktoś już coś podobnego? 100 kg to jest bardzo dużo ładowności, nie chciałbym tego stracić. Napisałem też do fabryki Sterckemana we Francji wiadomość z VINem, może będą w stanie przesłać jakieś dane techniczne.
  3. Byłem właśnie na tej stronie bo jakość zdjęć jest lepsza i jest ich więcej. Jak tyko jutro tam będę to zerknę też na Deltę. Czy interesuję cię coś szczególnego, żeby się przyjrzeć? Tylko ostrzegam żeby nie kierować się moją opinią za bardzo bo jutro dopiero będę oglądał pierwszą przyczepę w życiu
  4. Jutro chciałbym jechać obejrzeć tą przyczepę jeśli tylko jeszcze będzie dostępna (rano będę dzwonił). Sterckeman 420 De Luxe. https://www.otomoto.pl/oferta/sterckeman-de-luxe-420-cp-2003-ID6DgqtN.html? Czy rzuca wam się coś w oczy na co zwrócić większą uwagę? Przyczepka ma DMC tylko 1050kg, dla mojego holownika nawet lepiej. Nie znam masy własnej i nie wiem ile można do niej załadować. Może ma ktoś podobną i przedstawi swoją opinię? Z góry dziękuję za odpowiedzi
  5. Holownik może uciągnąć przyczepę DMC 1300 kg, ale kierowca musi mieć B+E. Z samą kategorią B, jaką mam, mogę ciągnąc przyczepę do DMC 1234 kg. Dzięki za odpowiedzi. Już wszystko myślę jest jasne Teraz musze podjąć decyzje co dalej, szukać innej przyczepy albo zrobić B+E. Zmiana holownika na razie nie wchodzi w grę.
  6. Tak, czyli Hobby 460 już odpada muszę poszukać czegoś mniejszego.
  7. Czyli muszę zrobić jeszcze B+E albo szukać przyczepy do DMC 1200kg. Albo zmienić holownik, tak żeby miał wyższe MW.
  8. Dziękuje wszystkim za potwierdzenie DMC. Chętnie jechałbym obejrzeć tą przyczepę jak tylko aura za oknem by się poprawiła, ale jestem ze śląska i do Białogardu mam do przejechania całą Polskę. Poczekam jeszcze trochę, może pojawią się jakieś oferty bliżej, jeżeli nie to będę musiał sobie zrobić wycieczkę. Tak wiem, auto nie jest stworzone do ciągnięcia przyczepy, ale jak je kupowałem to jeszcze nie miałem w zamyśle kupna przyczepy. Będę musiał się pomęczyć.
  9. Witam wszystkich. Kilka słów na wstępnie. W okresie lipiec-wrzesień czeka mnie wyjazd z pracy na delegację do Szwecji. Chcę ze sobą na ten okres zabrać rodzinę (żona + synek 2 latka). Od pewnego czasu rozglądamy się już za przyczepą i teraz będzie "dobry" czas żeby w końcu coś kupić. Zacznę od holownika. Samochód to Renault Megane IV HB. W załączniku zdjęcie z dowodu. Trochę czytałem i według moich wyliczeń mogę ciągnąć przyczepę o DMC 1300kg. Prosiłbym o zweryfikowanie (F2 + O1 > F3, F3 - F2 = 1300kg). Jeżeli mógłbym ciągnąć przyczepę o DMC 1350kg to nawet lepiej. Nie chciałbym zmieniać samochodu. Co do samej przyczepy to mamy budżet do 35 tyś. zł. Rocznik przyczepy minimum 2000 rok. Interesują nas tylko przyczepy EU. Na razie szukamy coś pokroju Hobby 460. Z układem jak coś na tej aukcji: https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-460-dmc1300kg-namiot-isabella-ID6Djdoo.html? Jak uważacie jest to dobry wybór, czy polecacie rozglądać się za czymś innym? Na kupno mamy jeszcze czas więc nie będziemy się śpieszyć, ale chcemy poznać opinie innych forumowiczów. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.