Skocz do zawartości

grzechu87

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia grzechu87

Nowy

Nowy (2/3)

  1. Dziękuję za liczne odpowiedzi. Nie wspomniałem, że jestem pierwszym, "salonowym" właścicielem. Nie jest to sprawka diagnosty. Jest to normalna, seryjna wersja, nie eco, cng itp. Znalazłem katalog Focusa z 2012r i w tej wersji silnikowej na haku jest tylko tyle. Nauczka na przyszłość- patrzeć na wszystko przy zakupie. Priorytety się zmieniają, samochód nie. Teraz wczytałem się w Kia/ Hyundai Sportage/Tuscon (jeszcze normalne silniki 1,6 nawet bez turbiny) ewentualnie RaV4- też jeszcze normalne silniki benzynowe. Ciekawe jak długo będą dostępne?
  2. Witam, zdaje sobie sprawę z ilości informacji na ten temat w sieci ale zgłupiałem i proszę o pomoc. Mam focusa mk3 kombi silnik benz. 1,6 125km. W DR są takie wpisy: F1 Max masa całkowita 1825kg F.2 DMC 1825kg F3 Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów 2625kg O.1 Max masa przyczepy z hamulcem 800kg Teoretycznie mogę ciągnąć przyczepkę o DMC 800kg, znalazłem jednak Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 z którego wynika, że F.2 u mnie 1825kg/1,33= 1372kg czyli całkiem sporo w stosunku do pozycji O.1 Jak interpretować te wyliczenia? Czy wskazane Rozporządzenie działa tylko w Polsce, co jeśli zważy mnie ktoś w innym kraju? Jak z doświadczenia kolegów będzie jeździł mój ford z małą (lekką) przyczepą, np. Adria 360 DK?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.