Skocz do zawartości

voitec

Użytkownicy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opole
  • Zainteresowania
    informatyka -> sieci
  • Zawód
    działalność gospodarcza

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Polar 420T
  • Holownik
    Opel Sintra

Ostatnie wizyty

34 wyświetleń profilu

Osiągnięcia voitec

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Link działa - tytuł aukcji: FELGA OBRĘCZ KOŁA MEFRO 5,0J X 13H2 13" 5X112
  2. Witam, To jeszcze się pochwal co kupiłeś? - żebyśmy wiedzieli co jest "rewelacyjne" pozdr wojtek
  3. Witam, Możecie koledzy coś więcej napisać na temat smarowania osi/belki? Mam oś firmy "Peitz" z 4 koreczkami i ... 1) czym to się smaruje (jaki rodzaj smaru/oleju/...) ? 2) jak kontrolować, że trzeba uzupełnić "płyn" (jak często, jakie objawy, ...) ? 3) inne uwagi o eksploatacji osi ze smarowaniem pozdr wojtek
  4. Witam, Nie wiem czy "już" coś zrobiłeś, ale może zastosuj patent, który już kolega @inhalt zasugerował ze skrzyniami wojskowymi. Po prostu swoją skrzynię zamontuj w pionie i wydaje mi się że to rozwiąże problem wysokości butli. pozdr wojtek
  5. Witam, Czy dobrze rozumiem, że Ty masz w czasie jazdy lodówkę odpaloną na gazie ? Bo to bezpieczne to raczej nie jest !!! Na czas jazdy to ja zakręcam zawór na butli i wypalam gaz, który został w instalacji. pozdr wojtek
  6. Witam, Tak jak napisałem jak uruchomię reduktor 50mbar - ten stary mogę Ci wysłać, później dogadamy szczegóły. Dysza o której piszę (średnicy 3mm) jest w instalacji. U mnie ona jest na tylnej ścianie, bo tam mam tester szczelności, a u Ciebie kol @California widzę podobny u dołu po lewej stronie przy ściance oddzielającej butlę od primusa. Dokładnie to u mnie idzie to tak: butla, reduktor, wężyk gumowy i teraz jest "nupel" połączony z w/w dyszą (z jednej strony na wąż od butli 1/4cala prawy gwint, a z drugiej strony dysza wkręcana w tester szczelności 3/8cala prawy gwint) tester szczelności a potem jest to rozdzielone na: 1) do primusa 2) przez drugi reduktor do kuchenki i lodówki Tak, że ja nie rozbierałem jeszcze piecyka i nie wiem czy tam są jakieś dysze i pisałem tylko o tej w instalacji. Piszesz jeszcze o ciśnieniu w butli w zależności od rodzaju gazu ... rozumiem, że tak jest, ale nie rozumiem co to ma wspólnego z naszą butlą ? Ty masz inny gaz niż mieszankę lpg w gutli ? pozdrawiam wojtek
  7. Witam, Widzę, że temat ruszył odkąd się Ekspert wypowiedział -> dzięki kol @Kristofer za ruszenie i zgłębienie tematu. Właśnie o to mi chodziło - o potwierdzenie, że sprzęt na 0,5bara chodzi z reduktorem 50mbar. Kupiłem reduktor 50mbar ze wskaźnikiem ciśnienia w butli i tu zaczęły się schody z połączeniem tego z istniejącą instalacją o których pisałm wyzej (post #84) więc wróciłem do reduktra 500mbar. Jak kol @California rzucił nowe światełko w tunelu, że to chodzi na 50mbar ucieszyłem się, że będę mógł używać reduktora 50mbar ze wskaźnikiem ciśnienia (ilości gazu w butli), ale ... temat się urwał i nie było kropki nad "i". W tej chwili moja istalacja wygląda tak: |-> primus 2450 butla -> reduktor 500mbar -> dysza ok 3mm -> wskaźnik szczelności | |-> reduktor 50mbar -> (kuchenka, lodówka) i może z reduktorem 50mbar nie ma dyszy o średnicy 3mm i wtedy ilość lpg jest podobna/prawidłowa ? kol @California jak przejdę na 50mbar i będzie działało to reduktor 500mbar mogę Ci wysłać do testów pozdr wojtek
  8. Dzięki za uwagi - w przyszłym tygodniu będę coś mógł robić, bo felgi są w malowaniu i przyczepa stoi "na kołkach" u mechanika od 2 tygodniu Jak będę mógł się do niej dostać dopiero pomierzę i będę poprawiał.
  9. A co @Kristofer sądzisz o tym zestawie? http://allegro.pl/zestaw-parkowania-kamera-cofania-monitor-lcd-7-i5226684372.html Są (monitor i kamera) o lepszej rozdzielczości ... a reszta ? Nie polecam użytkownika allegro "ciastkowy_potwor" - kupiłem u niego kamerę cofania do samochodu i po zakupie brak odpowiedzi, zero kontaktu (kamera nie miała funkcji "mirror" w opisie aukcji było, że ma - do mnie zero odpowiedzi natomiast opis aukcji został zmieniony ) A ktoś ma może doświadczenia z "julifull" z mojego linka ? Bo się przymierzam do zakupu tego zestawu z linka.
  10. To ja jeszcze dorzuce ciśnienie w oponach - żeby było zalecane przez producenta i jednakowe po obu stronach przyczepy.
  11. Witam, Dzięki za wszystkie rady, będę musiał coś wykombinować ... puszki -> super pomysł/rozwiązanie ... tylko teraz musiałbym dużo przerabiać od nowa (jak będę robił kolejny raz to je zastosuję), a skrzynkę -> muszę sprawdzić czy dopasuję wymiar ? Teraz to wygląda tak, jak na załączonym obrazku. Macie jeszcze jakieś uwagi / rady ?
  12. Witam, Podepnę się pod temat. Przerabiałem ostatnio instalację 12V - przyczepka jest leciwa, instalacja była oryginalna i wszystko było podłaczone pod 2 bezpieczniki. Wymieniłem przewody, rozdzieliłem obwody, dołożyłem bezpiczników, ... żeby nie dziurawić sciany przyczepki przymocowałem do niej płytę osb3 (taką wiórową stosowaną w budownictwie) i wszystko przykręcilem do tej płyty i ... tu naszła mnie refleksja i pojawiło się pytanie: Czy tak można ? Co będzie jak pojawi się iskrzenie w kostkach, listwach, ... ? Chyba nie powinna to być blacha (jest nie palna, ale może powodować zwarcia/przebicia) tylko jakiś plastyk niepalny i izolacyjny ... Co radzicie ? pozdr wojtek
  13. Witam, Dzięki za info i zdjęcie @California. Tylko jeszcze się upewnię, że zdjęcie które zamiaściłeś w chmurze google (w załączeniu) pochodzi z Twojego primusa?? Bo na nim jest też tabliczka, że ciśnienie powinno być 0,5 bara = 500mbar. 1) Czy Twój primus jest na 0,5 bara? Temat tak drążę dlatego, że stary reduktor mam 500mbar na 3/8 cala (lewy gwint) kupiłem nowy reduktor 50mbar, ale już z końcówką 1/4 cala (lewy gwint) i ... tu zaczęły się schody ( . Nie mogę nigdzie dostać wężyka żeby to połączyć !!! Nowe wężki mają z jednej strony 1/4 cala do reduktora -> ok, ale z drugiej strony mają też np 1/4 lewy gwint a ja mam prawy gwint !!! który idzie do testera szczelności przez jakiś reduktor. W pewnym momencie w starym wężyku obciołem końcówkę 3/8 cala (od starego reduktora) żeby kupić i wstawić 1/4 cala do nowego reduktora i ... okazało się że wężyk ma w środku średnicę ok 3mm i nie ma takich końcówek - są na 8,9,10 mm. Jak zaczołem się zastanawiać o co chodzi ? dlaczego taki problem? to wyczytałem w dokumentacji/na tabliczce/na reduktorze że wszędzie jest 500 a nie 50mbar i stwierdziłem, że w takim razie musi być ten reduktor 500mbar (stary) i założyłem starą końcówkę spowrotem. Tyle wyjaśnienia ) To jeszcze mam kolejne pytania ? Piszesz, że "... na jednej grzałce ... masz 23 stopnie... " 2) Skąd wiesz, że na jednej grzałce? 3) Czy ilość pracujących grzałek się czymś reguluje ? Jeśli tak to czym/gdzie ? pozdr wojtek
  14. Witam, No i jak jest z waszymi "Primus-ami" działają faktycznie z reduktorem 50mbar mimo, że na tabliczce jest 0,5 bara = 500mbar ??? pozdr wojtek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.