Skocz do zawartości

jacek00

Użytkownicy
  • Postów

    17107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

O jacek00

  • Urodziny 25.02.1980

O mnie

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Józefosław (koło Warszawy)

Kontakt

  • Telefon
    793071065

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Knaus Südwind 500 QDK
  • Holownik
    Ford S-Max 2.0 AWD

Ostatnie wizyty

3474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jacek00

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. To się nie nadaje, musi być większy punkt podparcia. Szukaj uchwytu ze zdejmowaną głowicą. To jest wygodne na wypadek jakbyś chciał ściągnąć TV. Może coś takiego? https://www.obelink.nl/haba-3-in-1-televisiebeugel.html
  2. Producent zna procedury ale w DE Więc wysłał Ci to co w DE pewnie by przeszło. No ale nie u nas
  3. I pomyśleć, że gdyby dealer od początku nie leciał w kulki i nie ściemniał, tylko załatwił kwity jakie załatwić powinien to sprawa trwałaby z kilka dni...
  4. O który metalowy trzpień? Sprężynę musisz zaczepić o jakieś oczko, gdzie tu coś takiego jest? IMO to się nie nadaje do pasów sztormowych, i się z nimi nie sprawdzi. Większy wiatr i to Ci wyrwie z trawy czy jakiegoś piasku.
  5. Żeby było śmieszniej, to badanie diagnostyczne nie powinno być w ogóle wymagane przez WK
  6. Ale jak ten plastikowy miękki hak ma utrzymać sprężynę od pasów sztormowych? Przecież to się do tego nie nadaje i nie jest w ogóle do tego przeznaczone
  7. Nie ma. Nacisk na oś w kN to nasz polski wymysł. Dealer wystawiający zaświadczenie musi to sam wyliczyć i wpisać odpowiednią wartość do zaświadczenia.
  8. A u nas w kwestii jazdy z hakiem jest nieliberalnie? U nas nie ma obowiązku demontażu haka i można sobie przecież z nim jeździć.
  9. Z ciężarowymi jest o tyle problem, że wtedy nawigacja nie wpuszcza nas tam gdzie są zakazy wjazdu dla pojazdów ciężarowych, które nie dotyczą aut osobowych z przyczepą, nawet jeśli te przekraczają 3.5t
  10. Macie darmową apke, która wspiera ciężarówki. Jest całkiem ok: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.generalmagic.magicearth
  11. To wszystko przez język pisany [emoji1787] Więc od początku. Na tabliczce mamy 3 prostokaty dotyczące DMC i nacisków na oś (pomijam nacisk na hak). Pozycje 1 i 2 są to właśnie naciski na oś i przy dwóch osiach w tych dwóch prostokacikach będzie wpisane DMC/2. Prostokąt wyżej to aktualne DMC. Jeśli DMC jest obnizone, to powinny być dwie wartości w tym prostokaciku, czyli wartość aktualna i maksymalna. Jeśli DMC nie jest obnizone to będzie tam wartość nominalna. W kwadraciku 1 (w przypadku jednej osi) będzie zawsze maksymalna wartość, nawet jeśli DMC jest obniżone. Czyli jeśli masz obniżone DMC względem nominalnego to w prostokaciku u góry powinieneś mieć wartośc aktualną łamaną na maksymalną. A w pozycji 1 wartość maksymalną. W przypadku DMC nominalnego w prostokąciku u góry i w prostokąciku nr 1 będą te same (maksymalne) wartości. Czyli zawsze (przy jednej osi) mamy dwie wartości, zazwyczaj te same w prostokąciku nr 1 i tym powyżej. Prostokąt nr 2 przy jednej osi jest pusty. Teraz chyba napisałem jasno [emoji6]
  12. Prawidłowo, to oznacza, że masz DMC 1000 z 1100 kg U mnie jest tak samo. Dobrze, tak powinno być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.