Skocz do zawartości

Waldek00x

Użytkownicy
  • Postów

    450
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waldek00x

  • Urodziny 12.04.1970

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Z Lasu
  • Zainteresowania
    fotografia , sport , turystyka , wędkarstwo , muzyka
  • Zawód
    nie znany

Sprzęt

  • Sprzęt
    Kamper
  • Model
    Fiat Donald 1.9 TD Granduca 56
  • Holownik
    Fiat Donald 1.9 TD Granduca 56

Ostatnie wizyty

641 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Waldek00x

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Podejrzewam że brak ma Misiek badań na wściekliznę to się nazywa kropelkowanie wymagane jest to poza unią ,może być problem z wywozem piesa jak się uprą . Wyjeżdżając do krajów poza Unią Europejską należy wykonać badanie przeciwciał przeciwko wściekliźnie metodą miareczkowania. Badanie takie wykonuje się najwcześniej 30 dni po szczepieniu, czas oczekiwania na wynik wynosi do kilkunastu dni. Badanie wykonuje się z pobranej próbki krwi.
  2. Kibicowałem ,i trzymałem kciuki!!!
  3. Dokładnie najpierw idzie mata grzewcza a potem otulina i to działa z czujnikiem temperatury.
  4. To jest indywidualna sprawa dla każdego ,co kto lubi .
  5. Ja mam coś takiego w swoim dziadku instalacja zrobiona orginalnie z papierami instalacja holenderska ma już 33 lata i jestem zadowolony 60 litrów gazu jak zatankuję to mam na cały sezon a nawet czasami i lepiej ,polecam jedziesz na cpn tankujesz i masz spokój na długi czas.Teraz jak będę wymieniał kampera na młodszego to wchodzę w takie coś w ciemno. mówisz masz Ci co jeżdżą zimą Mata grzewcza 2 obrazek 12v kolkega z Camperteam coś takiego zrobił i nic się niedzieje.
  6. Wydaje mi się że to jest nadmuch silnikowy jak pracuje silnik w samochodzie nagrzewnica ciepłego powietrza.
  7. Wydaje mi się że ten kawałek odłupany pochodzi od diody 2 zdjęcie , nie wiem co masz podłączone ale chyba masz duże obciążenie na elektrobloku. Przegrzało go i upaliło.
  8. Waldek00x

    Uszczelnienie listwy

    Jeśli Ci będzie ta uszczelka pasować to ją dołóż ,w orginale masz taśmę butylową ? czy miałeś uszczelkę .Ja bym się trzymał orginału .
  9. Żadna folia nie piszcie głupot najlepiej to co Jacek napisał Sikaflex lub Saudaflex wpuść do środka w otwory i rozetrzyj nadmiar na dachu wcześniej odtłuść.Remontowałem przyczepę i miałem też w kamperze mikro dziurki i trzyma do tej pory nic się niedzieje.
  10. Waldek00x

    Uszczelnienie listwy

    1 ką na zewnątrz ta uszczelka tak na prawdę ma służyć do uszczelnienia zewnętrznego poszycia przyczepy- kampera czyli np.cały bok zewnętrzny (masz listwę zewnętrzną w przyczepie co idzie od dołu ku dachowi i schodzi w duł )ja jak uszczelniałem listwy nad oknami czy tak jak ty to dawałem samą taśmę butylową,a z gumą powinno być lepiej.
  11. Waldek00x

    Uszczelnienie listwy

    nic nie trzeba wszystko się doszczelni na wkręty owinie się butyl a masa się rozejdzie.Robiłem teraz tak kampera uszczelniałem wszystkie listwy zewnętrzne ,a wcześniej przyczepkę kempingową jak remontowałem ,spokój na parę lat.
  12. Waldek00x

    Uszczelnienie listwy

    Moja rada będziesz miał zrobione czysto i ładnie kup taśmę butylową są różne szerokości i grubości ,,https://allegro.pl/listing?string=taśma dwustronna butylowa
  13. wiatraki na kratkę by była cyrkulacja powietrza to powinno pomóc
  14. znalazłem jeszcze coś takiego może ten kierunek Opis kodu DTC P0089 Ogólny Aby zapewnić stałe ciśnienie paliwa, pojazdy są wyposażone w regulator ciśnienia paliwa. Niektóre pojazdy posiadają układ ciśnienia paliwa, który jest zintegrowany z zespołem szyny paliwowej. Istnieją również pojazdy, które mają bezzwrotne dostawy paliwa. W tym ostatnim, regulator jest częścią modułu pompy paliwowej wewnątrz zbiornika. Należy zauważyć, że gdy zasilanie paliwem jest bezzwrotne, jest ono kontrolowane przez PCM (moduł kontroli układu napędowego). Ponadto moc wyjściowa pompy paliwowej i ciśnienie w szynie paliwowej są określane przez czujnik FRP (Fuel Rail Pressure Sensor), który wykorzystuje temperaturę paliwa do określenia ciśnienia paliwa. Po ustawieniu kodu DTC P0089 OBDII oznacza to, że PCM (Powerrain Control Module) stwierdził, że ciśnienie paliwa nie mieści się w ustalonych przez producenta specyfikacjach. i jeszcze z forum forda mam coś takiego Bład P0089 mam opisane jako wydajnosc cisnienia paliwa. Do sprawdzenia oporność zaworka 3-6 Ohm najlepiej na pinach wtyczki przy sterowniku. Czestą przyczyną jest zawór SCV w pompie. Sprobuj zrobic adaptacje, może będzie niewielka poprawa.10 kwi 2018
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.