Skocz do zawartości

dawidknaus

Użytkownicy
  • Postów

    581
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidknaus

  • Urodziny 01.04.1984

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    Coś z niczego

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    n126.na kołach,A/T 31cali,brstner club 500
  • Holownik
    daewoo musso 2.9 td

Ostatnie wizyty

313 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dawidknaus

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Obwodnica trójmiasta o 5.20 na wysokości Chwaszczyno Knaus,niestety tak mi smignol ze nie spojrzałem na auto ,w stronę Gdyni pozdrawiam
  2. Ja preferuje dziczyznę,nienawidzę hoteli kempingów i domków w lesie,dlatego koszty miałem niskie
  3. Tak krótko napisze,zrobiłem wakacje w tatrach po polskiej i słowackiej stronie,przez 2 tygodnie,kraków Oświęcim zakopane, tatralandia,Wadowice,Wieliczka,te rejony,za noclegi zapłaciłem 50pln,paliwa wyżłopał mi o 5l więcej,równe 20l/100km lpg 3300km,165lx 1,8pln=297 pln+50pln=347 pln za 2 tygodnie 5osób+ pies gdzie znajdę w tamtych rejonach nocleg za 4.96 pln od osoby,nie licząc psa,a i spie u siebie i wiem kto spi w mojej pościeli więc jakby nie liczył można tanio,ale można i drożej niż w hotelu,zależy jak kto lubi i może
  4. To i ja dorzucę,mam dwie osie czy muszę posiadać literkę "C" na oponce ,czy starczą zwykłe,zamierzam sie zebrać na zimowy karawaning,i mam za kolcowane 13",tylko niewiem czy wytrzymają
  5. Też mam osie pietz,nie przyglądałem się specjalnie ,na pierwszy rzut oka nie widać tam nic.
  6. To fart. Czyli omijać kraje z wzmożonymi kontrolami puki nie dojdę z kwitami co i jak
  7. Panowie opisze mój przypadek, auto mw z dowodu 1800kg-realna 2100kg+ ładunek jakieś 2600kg,podczas rejestracji nie uwzględniono napędu awd- diagnosta podbił przegląd rozszerzony. Buda mw-dmc z dowodu 1050kg realna na pusto 1400kg załadowana około 1600kg przegląd rozszerzony przeszedł diagnosta podbił. i auto i budę kupiłem już tak zarejestrowane,próbowałem wprowadzić korekty w urzędzie kazali mi olać i jeździć tak. Moje pytanie jest takie,czy mam szanse powalczyć jeżeli nie przyjmę mandatu za przeładowanie,bo rozładunek podczas kontroli nie wchodzi w grę,musiałbym szafki demontować z budy a z auta dyfry i wał,i czy jest szansa na dalszą jazdę po wytłumaczeniu kto popełnił błąd.Pytanie czysto teoretyczne,ale może tak być,zapytać warto ktoś miał juz styczność z wagami i wie jak to wygląda ,ja na szczęście jeszcze nie.
  8. Może zawory juz zmęczone, jak gas leci tylko w pozycji na ukos,odkręć przewody i dmuchnij w zawory będziesz miał pewność,jak działaja to będziesz wiedział w jakiej pozycji otwarte
  9. Raczej w ogłoszeniach go nie znajdziesz,bardziej bym szukał w krainie gdzie wschodzi słońce,współczuje mam nadzieje że pączkożercy wezmą się i znajdą -pozwoliłem sobie udostępnić fotki z Facebooka,zawsze coś
  10. możesz na leżaka zrobić butle .ale tylko od widlaka,ciekawy sprzęcik,oby się dobrze spisywał
  11. efekt takiego dymienia jak opisałeś,sprowadza się do padniętych gumek na zaworach,niech kolega się rozpędzi z góry(najlepsza obwodnica) i puści gaz nich hamuje silnikiem jak najdłużej potem doda gazu i zerknie w lusterko czy niema zasłony dymnej,jak zakopci to gumy padają,na zimnym z pierwszego rozruchu zakopcił i czuć parafinę bo się spalał olej który ściekał,a że zakopciło kolo kolektora nieszczelność
  12. TOM ,jeżeli masz chłodnice to nie musisz dawać większej lub dodatkowej,u mnie jest wbudowana w chłodnice silnika,dołożyłem zewnętrzną,a i tak w Tatrach spinał lockup już na pierwszym i drugim biegu,takie zabezpieczenie przed spaleniem,po strzeleniu w miskę olejową skrzyni termometrem pokazała 130 stopni,przy 150 stopniach uszczelniacze idą w diabły ,teraz dokładam większą i zapinam do niej wentylator będzie spokój mam nadzieje,możesz nie mieć problemów,może śmigać jak trzeba,ja niestety mam wersje na kanadę,i przy naszej temperaturze mam kiepsko,bo dziś przy 9 stopniach na dystansie 12 km wentylator włączył się ze 4 razy,a latem śmiga non stop nawet na autostradzie,także przejedz sie zobacz reakcje ,w razie potrzeby będziesz wiedział co robić .
  13. zaczep to pietz,oglądałem go kilka razy rozebranego,szukałem urwanych elementów i uszkodzeń nic nie ma,jutro http://forum.karawaning.pl/gallery/image/6198-urzadzenie-najazdowe-peitz-13-w-cz%C4%99%C5%9Bciach/ mam taki sam tulko że 1000 do 2500kg ile nie oglądałem to wszyskie były wysunięte mocno mój wychodzi tylko 5 cm,wszystko w nim fabryczne
  14. U mnie siedzi nieszczęsne A604,jak stoi na mocnym wzniesieniu z budką to pociągnie go do tyłu ,jak solo to stoi ,na wstecznym poprzednik staczał się do przodu dodał ostro gazu i spalił tarcze,po niedługim czasie brak biegu,polecam dorzucić chłodnice oleju jak ciągasz budkę wbudowana niezbyt sobie radzi,no chyba że masz fabrycznie zewnętrzną . na wzniesieniach najpierw zaciągasz ręczny potem wrzucasz "P",przy ruszaniu najpierw z "P" na bieg potem ręczny,przedłuża żywotność zapadki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.