Skocz do zawartości

krzych1414

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    mazowieckie

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Beyrland Vitesse 14052
  • Holownik
    Toyota Avensis 1.8 vtti

Osiągnięcia krzych1414

Nowy

Nowy (2/3)

  1. krzych1414

    Beyerland

    Witam moja przyczepka to Beyrland Vitesse 14052 z 1998r. i jest to moja czwarta przyczepka, wcześniej miałem "angielki". Do kupna przygotowałem się ( jak mi się wtedy wydawało bardzo solidnie), a mają w pamięci niemiłe doświadczenia z poprzednimi przyczepami, wziąłem ze sobą na oględziny nawet drabinę... Nie ma przyczep idealnych, a drobiazgi można usunąć w ramach relaksu samemu! Takie motto towarzyszyło mi podczas niemal czterogodzinnego sprawdzania... Nie będę się rozpisywał ale ... W sezonie okazało się, że niestety nie jest tak kolorowo, więc dzięki informacją na naszym forum postanowiłem przyczepkę oddać w ręce Andrzeja do Częstochowy. To był strzał w dziesiątkę, dopiero wtedy okazało się, że łuszczenie się lakieru na narożnikach przy przednich rączkach manewrowych, to efekt kamuflaży popękanego plastiku przedniej ściany ( podczas oględzin przyczepy tego nie było), zaś wypływanie brązowej wody spod kibelka to efekt źle zrobionej naprawy tylnego lewego narożnika. Dodam tylko, że przyczepa prezentowała się i prezentuje się super super a przed kupnem stała rok nie używana, i w środku nie czuć było wilgoci i nigdzie nie było widać żadnych zacieków. Dopiero w Częstochowie wyszły wszystkie mankamenty. Jak powiedział p.Andrzej, trzeba ją "otworzyć "i dopiero będzie wszystko jasne... Co się okazało? a więc łuszczenie lakieru z przodu, to zamaskowane pęknięcia plastiku ściany czołowej. Po jej zdjęciu okazało się, że pęknięcia powstały w wyniku kiepskiej jakości samego wykonania przyczepy. Wszystkie połączenia zamiast właściwego sklejenia poszczególnych elementów, tylko łączone zszywkami, skutkowało utratą stabilności całej konstrukcji przyczepy. To wszystko było przyczyną przenoszenia obciążeń również na plastik przedniej ściany. Trzeba było wszystko powzmacniać posklejać - poprawić fabrykę...Mam pełną dokumentację zdjęciową, jak było przed i po naprawie. Tylny narożnik też trzeba było rozebrać i poprawić spartaczoną robotę poprzednika (zapomniał uszczelnić otwory po przewodach elektrycznych tylnej lampy) i tamtędy brązowa woda przeciekała do wnętrza i wypływała do brodzika kąpielowego w łazience. Na dzień dzisiejszy moja piękna - naprawiona przyczepka stoi już na mazurskim kempingu i czeka na mój urlop ( to już za kilka dni). Nie jestem fachowcem od przyczep ale łączenie elementów konstrukcji przyczepy tylko na zszywki, to chyba trochę mało... Chętnie podzielę się kilkoma fotkami. pozdrawiam Tak wyglądało przed i tak wygląda po..
  2. krzych1414

    Beyerland

    Życzę miłej zabawy, Beyerland, to całkiem fajne domki, ale fabrycznie kiepsko zrobione. Wiele niedoróbek i niedociągnięć trzeba poprawić u fachowca. Ja swoją poznałem dogłębnie podczas nieoczekiwanego remontu. Naprawa w Częstochowie u Andrzeja pokazała wiele niedoróbek producenta, oczywiście wszystko naprawiono i poprawiono po fabryce... Teraz jest super ok! ogólnie jestem z niej zadowolony. Wcześniej miałem dwie angielki, ogólnie komfort większy niż w europejskich, ale jakieś takie bardzo delikatne dlatego zdecydowałem się na zmianę na Beyerlanda. pozdrawiam
  3. krzych1414

    Beyerland

    Witam wszystkich. Zgodnie z waszymi sugestiami moja przyczepka po sezonie wylądowała w Częstochowie u Pana Andrzeja. Tu muszę powiedzieć, że specjalnie pojechałem 200 km aby oddać ją w dobre ręce... powiem szczerze, że nie zawiodłem się. Co prawda przy okazji tylnego narożnika, wyszło jeszcze kilka mankamentów - pęknięcia plastikowej przedniej ściany, i problemy z bakistą. Wszystko zostało opanowane i teraz jest lepiej niż fabrycznie. Gdzie trzeba było coś zmienić i wzmocnić to zrobiono według własnej pomysłowości i doświadczenia.Bardzo dobry kontakt z Panem Andrzejem, a co najważniejsze pełna dokumentacja zdjęciowa z poszczególnych etapów oględzin i naprawy uszkodzeń z ich opisem. Co do kosztów...uważam, że naprawa warta swojej ceny. Mogę przedstawić kilka zdjęć jak było a jak jest...
  4. krzych1414

    Beyerland

    Witam wszystkich sympatyków Beyerlanda . Właśnie wróciłem z mazurskich lasów i jezior z bagażem doświadczeń i spostrzeżeń o mojej przyczepce. Po pewnej ulewie zauważyłem zaciek z lewego tylnego narożnika ( listwa ozdobna odeszła od bok i puściły drzewowkręty). Zabezpieczyłem na tak na szybko jakimś uszczelniaczem aby zaciek nie poszedł dalej. Mam prośbę o kontakt do dobrego fachowca od naprawy przyczepek, bo wiem, ze to trzeba szybko naprawić. Po za tym małym mankamentem przyczepka suuuuuper Proszę o pomoc
  5. krzych1414

    Beyerland

    budka stoi już na mazurach a ja po mieszkam pod warszawką i więcej zdjęć zrobię dopiero za 2 tygodnie. Dzięki za zainteresowanie.
  6. krzych1414

    Beyerland

    dzięki za podpowiedź..... Czy ktoś wie do czego to służy?
  7. krzych1414

    Beyerland

    Witam, jak powklejać zdjęcia?
  8. krzych1414

    Beyerland

    Witam szanownych kolegów. Od 18 czerwca jestem szczęśliwym właścicielem Beyerland VITESSE 14052 i ciesze się że na forum karawaningu mogę spotkać takich zapaleńców jak ja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.