Skocz do zawartości

Historia edycji

Marek4791

Marek4791

39 minut temu, czyś napisał:

Poldek na takim odpali, gaźnik jest pływakowy, ze sporą komorą, i sporymi średnicami dysz, a od pierwszego zakręcenia pompa leje dalej świeże paliwo. W agregatach, piłach itp, w porównaniu z poldkiem komory pływakowe są maleńkie, paliwa tyle co nic, dysze o małych przekrojach. Ostatnio w rapidzie wypalałem resztki ok. 6-miesięcznego paliwa, rozbełtane już świeżym, i też chodził, ale dopiero po zalaniu zupełnie świeżego na prawie pusty zbiornik naprawdę odżył. 

Po co tak straszysz ludzi wygadując bzdury. Naczytałeś się elaboratów z czasów benzyny ołowiowej i siejesz defetyzm. Żadna breja nie robi się z benzyny, chyba, że stoi latami w zbiorniku, to raczej rdza się osadzi na wierzchu niepełnego zbiornika. Jakby takie cuda miały miejsce to większość pojazdów na wtrysku już by stała uziemiona. Fakt, dawno temu występował nagar w gaźnikach po odparowaniu paliwa, ale to raczej efekt stopu aluminium w kontakcie z paliwem.

Przestańcie się przejmować jakimś bzdurnym osuszaniem, raz na pół roku odpalcie sprzęta i po sprawie

I do tego jeszcze ta kropla oleju do cylindra, może k.. wrzecionowego jak to się robiło w latach 50-tych?

Przestań straszyć ludzi.

Marek4791

Marek4791

30 minut temu, czyś napisał:

Poldek na takim odpali, gaźnik jest pływakowy, ze sporą komorą, i sporymi średnicami dysz, a od pierwszego zakręcenia pompa leje dalej świeże paliwo. W agregatach, piłach itp, w porównaniu z poldkiem komory pływakowe są maleńkie, paliwa tyle co nic, dysze o małych przekrojach. Ostatnio w rapidzie wypalałem resztki ok. 6-miesięcznego paliwa, rozbełtane już świeżym, i też chodził, ale dopiero po zalaniu zupełnie świeżego na prawie pusty zbiornik naprawdę odżył. 

Po co tal straszysz ludzi wygadując bzdury. Naczytałeś się elaboratów z czasów benzyny ołowiowej i siejesz defetyzm. Żadna breja nie robi się z benzyny, chyba, że stoi latami w zbiorniku, to raczej rdza się osadzi na wierzchu niepełnego zbiornika. Jakby takie cuda miały miejsce to większość pojazdów na wtrysku już by stała uziemiona. Fakt, dawno temu występował nagar w gaźnikach po odparowaniu paliwa, ale to raczej efekt stopu aluminium w kontakcie z paliwem.

Przestańcie się przejmować jakimś bzdurnym osuszaniem, raz na pół roku odpalcie sprzęta i po sprawie

I do tego jeszcze ta kropla oleju do cylindra, może k.. wrzecionowego jak to się robiło w latach 50-tych?

Przestań straszyć ludzi.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.