Skocz do zawartości

Historia edycji

marian36

marian36

Akurat w tej przyczepie pod tym względem jest zaskakująco dobrze, bo min DMC, to 1400. Ten model w podstawie ma masę w gotowości 1160, a moje doposażenie wg konfiguratora, to 57kg (wg homologacji 80), co by oznaczało dla tego wyposażenia masę w gotowości 1217 (lub 1240), więc ładowność jeszcze 183 lub 160kg (względem masy własnej to jeszcze z plus 40). Usuwając kilka rzeczy z wyposażenia można mieć realnej ładowności 220 - 240 względem masy własnej.

Te 1160 wcześniej źle podałem - to nie jest masa w gotowości mojego egzemplarza, tylko golasa, u mnie jest +57 (z konfiguratora) lub +80 (z homologacji).

Jej bliźniaki Dethleffs C'Go 495 QSK i LMC Style jakiś tam mają opcję zejścia z DMC na 1360. Burstner tego nie umożliwia.

Ps. Właśnie dostałem akumulator :)

marian36

marian36

Akurat w tej przyczepie pod tym względem jest zaskakująco dobrze, bo min DMC, to 1400. Więc nawet ta moja po dość sporym doposażeniu ma masę w gotowości 1160 (sprawdzę na wadze po odbiorze), co by dało prawdziwej masy własnej jakieś 1120, więc ładowność jeszcze 280kg. Usuwając kilka rzeczy z wyposażenia można mieć realnej ładowności ponad 300kg.

Jej bliźniaki Dethleffs C'Go 495 QSK i LMC Style jakiś tam mają opcję zejścia z DMC na 1360. Burstner tego nie umożliwia.

Ps. Właśnie dostałem akumulator :)

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.