Akurat w tej przyczepie pod tym względem jest zaskakująco dobrze, bo min DMC, to 1400. Ten model w podstawie ma masę w gotowości 1160, a moje doposażenie wg konfiguratora, to 57kg (wg homologacji 80), co by oznaczało dla tego wyposażenia masę w gotowości 1217 (lub 1240), więc ładowność jeszcze 183 lub 160kg (względem masy własnej to jeszcze z plus 40). Usuwając kilka rzeczy z wyposażenia można mieć realnej ładowności 220 - 240 względem masy własnej.
Te 1160 wcześniej źle podałem - to nie jest masa w gotowości mojego egzemplarza, tylko golasa, u mnie jest +57 (z konfiguratora) lub +80 (z homologacji).
Jej bliźniaki Dethleffs C'Go 495 QSK i LMC Style jakiś tam mają opcję zejścia z DMC na 1360. Burstner tego nie umożliwia.
Ps. Właśnie dostałem akumulator