Skocz do zawartości

Historia edycji

Jerzuch

Jerzuch

10 godzin temu, czyś napisał(a):

A nastawiaj sie na max co mozesz do 3,5t bo o cepie 1100 kg wszyscy marzą, a to jest albo nie do dorwania (w każdym raie mocno ogranicza wybór), albo tylko zwidy i bujda że się pomieścisz w takiej wadze (chyba że na papierze), zwłaszcza jak młodzież podrośnie za 2-3 lata. Do 3,5 t passatowi zdaje się da sie zapiąć ogon coś koło 1300-1350 kg (pastuch z tym napędem powinien mieć DMC pi razy oko w przedziale 2100-2200 kg ale z głowy piszę), i nie miej oporów żeby wykorzystać to możliwie na maksa jeśli chodzi o DMC przyczepy. Niech nie będzi gabarytowo największa, ale niech ma możliwie dużą DMC i możliwie jak największą ładowność (różnicę między MW a DMC). Dopchać na maksa nie musisz, ale zawsze masz tę możliwość i realną wagę - potem okazuje się że te 1100 kg to będzie już na pusto "przeważone" albo z z zerową niemal czy symboliczną realną ładownością.

Taa dokładnie. Szukam czegoś do 1150, żebym bez B+E i etolli mógł ciągnąć przy użyciu C4 Grand Picasso, i nie jest lekko coś znaleźć sensownego. A teraz przy modzie na suvy to pewnie co drugie auto ma podobne masy co moje - choć nie każde, bo mam też Dustera i on może ciągnąć 1500 kg (tyle ma na haku, a do 3,5t jeszcze zostaje margines), no ale nie każdy chce jeździć Dacią ;)
Reasumując - jeżeli Passat Ci odpowiada (ja bym brał z tych 2 tylko Atecę, bo nie znoszę w aucie leżeć, ale to kwestia bardzo indywidualna) i jeśli ma (a pewnie tak) mniejsze DMC, to na pewno dałby Ci większe pole wyboru :)

Jerzuch

Jerzuch

10 godzin temu, czyś napisał(a):

A nastawiaj sie na max co mozesz do 3,5t bo o cepie 1100 kg wszyscy marzą, a to jest albo nie do dorwania (w każdym raie mocno ogranicza wybór), albo tylko zwidy i bujda że się pomieścisz w takiej wadze (chyba że na papierze), zwłaszcza jak młodzież podrośnie za 2-3 lata. Do 3,5 t passatowi zdaje się da sie zapiąć ogon coś koło 1300-1350 kg (pastuch z tym napędem powinien mieć DMC pi razy oko w przedziale 2100-2200 kg ale z głowy piszę), i nie miej oporów żeby wykorzystać to możliwie na maksa jeśli chodzi o DMC przyczepy. Niech nie będzi gabarytowo największa, ale niech ma możliwie dużą DMC i możliwie jak największą ładowność (różnicę między MW a DMC). Dopchać na maksa nie musisz, ale zawsze masz tę możliwość i realną wagę - potem okazuje się że te 1100 kg to będzie już na pusto "przeważone" albo z z zerową niemal czy symboliczną realną ładownością.

Taa dokładnie. Szukam czegoś do 1150, żebym bez B+E i etolli mógł ciągnąć przy użyciu C4 Grand Picasso, i nie jest lekko coś znaleźć sensownego. A teraz przy modzie na suvy to pewnie co drugie auto ma podobne masy co moje - choć nie każde, bo mam też Dustera i on może ciągnąć 1500 kg (tyle ma na haku, a do 3,5t jeszcze zostaje margines), no ale nie każdy chce jeździć Dacią ;)

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.