Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

55 minut temu, piorun napisał(a):

Różni się o tyle, że rozbebeszą pół samochodu ;-) szczególnie jak jeszcze sobie zażyczysz podpięcie pinów "przyczepowych". I oby zrobili to porządnie bo mnie w Daci zajęło  ze 2-3 miesiące przepychanie się z nimi, tłumaczenie i proszenie aby puścili przewody chociaż 4mm2 bo to przecież bez sensu (oczywiście według ASO).

To zależy już od samego auta. W Citroenie miałem w bagażniku wyprowadzoną wiązke do instalacji haka. Wpinało się oryginalny moduł na zasadzie Plug & Play, otworami dedykowanymi wyprowadzałeś wiązke na zewnątrz i aktywowałeś moduł haka kompem. To wszystko. Zasilanie przyczepy zależało tylko i wyłącznie od modułu przyczepy. 

W Renault było podobnie z tego co mi wiadomo :)

W Fordzie nie wiem bo mam fabryczny hak akurat.

45 minut temu, Mars napisał(a):

W Skodzie, wyprodukowanie Karoqa bez przygotowania pod montaż haka, eliminuje możliwość założenia haka w ASO Skody. 

Według dealera, biorąc fabryczny hak, mam zwiększone chłodzenie (inna chłodnica, wentylatory i przedni zderzak). 

Wiem. Ale u większości innych producentów nic nie stoi na przeszkodzie aby zamontować hak w późniejszym czasie. Więc jak dany producent dopuszcza taką możliwość to jak pisałem, nie ma różnicy czy auto wyjechało z hakiem z fabryki czy ten hak zamontowało ASO zgodnie z procedurami producenta. 

jacek00

jacek00

52 minuty temu, piorun napisał(a):

Różni się o tyle, że rozbebeszą pół samochodu ;-) szczególnie jak jeszcze sobie zażyczysz podpięcie pinów "przyczepowych". I oby zrobili to porządnie bo mnie w Daci zajęło  ze 2-3 miesiące przepychanie się z nimi, tłumaczenie i proszenie aby puścili przewody chociaż 4mm2 bo to przecież bez sensu (oczywiście według ASO).

To zależy już od samego auta. W Citroenie miałem w bagażniku wyprowadzoną wiązke do instalacji haka. Wpinało się oryginalny moduł na zasadzie Plug & Play, otworami dedykowanymi wyprowadzałeś wiązke na zewnątrz i aktywowałeś moduł haka kompem. To wszystko. Zasilanie przyczepy zależało tylko i wyłącznie od modułu przyczepy. 

W Renault było podobnie z tego co mi wiadomo :)

W Fordzie nie wiem bo mam fabryczny hak akurat.

44 minuty temu, Mars napisał(a):

W Skodzie, wyprodukowanie Karoqa bez przygotowania pod montaż haka, eliminuje możliwość założenia haka w ASO Skody. 

Według dealera, biorąc fabryczny hak, mam zwiększone chłodzenie (inna chłodnica, wentylatory i przedni zderzak). 

Wiem. Ale u większości innych producentów nic nie stoi na przeszkodzie aby zamontować hak w późniejszym czasie.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.