Skocz do zawartości

Historia edycji

Walt

Walt

@Maciej DZdziwisz się. Wbrew pozorom utrzymanie wyższych obrotów przy ciągnięciu przyczepy nie przekłada się na wzrost zużycia paliwa, a wręcz - u mnie przynajmniej - ono spada. Poza tym, na pewno jest zdrowsze dla układu napędowego. Do tego samochód się usztywnia w przypadku aktywnego zawieszenia, a jeśli takiego nie posiadasz, to utwardza się przynajmniej układ kierowniczy, a co za tym idzie - lepiej się prowadzi przyczepę.

A teraz - zakładając, że nawet zużyjesz litr więcej - robiąc z przyczepą 10 tys. rocznie, wydasz na paliwo 600 zł więcej. A wiesz ile kosztuje dwumasa? Że o remoncie skrzyni nie wspomnę.

Zaznaczam jednak jeszcze raz, że u mnie w trybie sportowym zużycie paliwa spadło.

Walt

Walt

Zdziwisz się. Wbrew pozorom utrzymanie wyższych obrotów przy ciągnięciu przyczepy nie przekłada się na wzrost zużycia paliwa, a wręcz - u mnie przynajmniej - ono spada. Poza tym, na pewno jest zdrowsze dla układu napędowego. Do tego samochód się usztywnia w przypadku aktywnego zawieszenia, a jeśli takiego nie posiadasz, to utwardza się przynajmniej układ kierowniczy, a co za tym idzie - lepiej się prowadzi przyczepę.

A teraz - zakładając, że nawet zużyjesz litr więcej - robiąc z przyczepą 10 tys. rocznie, wydasz na paliwo 600 zł więcej. A wiesz ile kosztuje dwumasa? Że o remoncie skrzyni nie wspomnę.

Zaznaczam jednak jeszcze raz, że u mnie w trybie sportowym zużycie paliwa spadło.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.