Skocz do zawartości

Historia edycji

Prokot

Prokot

Dziś w pierwszej kolejności skończyłem instalacje ATC. Przewody podłączone i ładnie poukładane. System się testuje prawidłowo a dioda świeci na zielono.

Na drugie danie poszła instalacja S.O.G.a. Teraz już nie trzeba stosować chemii do kasety. Wszystkie zapachy wyciąga wentylator. Elegancka sprawa, szczególnie przy 40 stopniowych upałach gdzieś na południu.

image.thumb.png.51361208c4efa6a21ca0f888a92b264c.png

image.thumb.png.6e80e0f2361f141a6bdb5950fa876af9.png

image.thumb.png.f065caa39fb91754d77714141f962230.png

image.thumb.png.a89492a54653dcfd290a608f350e6921.png

Na deser zainstalowałem sobie zewnętrzy czujnik temperatury do ALDE, bo przecież ciężko oczekiwać, że system za 40 tysięcy złotych, będzie w taki wyposażony w standardzie.

image.thumb.png.4e370dc936277036f6cce5b763bf1d2c.png

image.png.b90f21463908dd93bbc13624a45ad4d1.png

 

ALE, żeby nie było tak kolorowo to pojawił sie spory problem. Jak już wspominałem wcześniej, przyczepa jest źle wyważona. Nacisk na hak jest strasznie mały i wynosi w granicach 20 kg. Brakuje mi 80 kg na dyszlu. Zaczynam rozważać na poważnie przeniesienie zbiornika na wodę z pod łóżka na przód przyczepy. W zasadzie przerobienie całej instalacji i zrobienie gniazda wlewu z przodu. Jeszcze nie patrzyłem ile tam jest miejsca na taką operację. Plusem takiego rozwiązania jest to, że kilogramy zostaną te same ale będą w dobrym miejscu. WIem, że mogę dodać bagażnik na rowery + 2 rowery co da jakieś 50-60 kg, ale ja walczę z wagą mocno i chciałbym tego uniknąć. Co o tym myślicie? Macie jakieś pomysły? 

Prokot

Prokot

Dziś w pierwszej kolejności skończyłem instalacje ATC. Przewody podłączone i ładnie poukładane. System się testuje prawidłowo a dioda świeci na zielono.

Na drugie danie poszła instalacja S.O.G.a. Teraz już nie trzeba stosować chemii do kasety. Wszystkie zapachy wyciąga wentylator. Elegancka sprawa, szczególnie przy 40 stopniowych upałach gdzieś na południu.

image.thumb.png.51361208c4efa6a21ca0f888a92b264c.png

image.thumb.png.6e80e0f2361f141a6bdb5950fa876af9.png

image.thumb.png.f065caa39fb91754d77714141f962230.png

Na deser zainstalowałem sobie zewnętrzy czujnik temperatury do ALDE, bo przecież ciężko oczekiwać, że system za 40 tysięcy złotych, będzie w taki wyposażony w standardzie.

image.thumb.png.4e370dc936277036f6cce5b763bf1d2c.png

image.png.b90f21463908dd93bbc13624a45ad4d1.png

 

ALE, żeby nie było tak kolorowo to pojawił sie spory problem. Jak już wspominałem wcześniej, przyczepa jest źle wyważona. Nacisk na hak jest strasznie mały i wynosi w granicach 20 kg. Brakuje mi 80 kg na dyszlu. Zaczynam rozważać na poważnie przeniesienie zbiornika na wodę z pod łóżka na przód przyczepy. W zasadzie przerobienie całej instalacji i zrobienie gniazda wlewu z przodu. Jeszcze nie patrzyłem ile tam jest miejsca na taką operację. Plusem takiego rozwiązania jest to, że kilogramy zostaną te same ale będą w dobrym miejscu. WIem, że mogę dodać bagażnik na rowery + 2 rowery co da jakieś 50-60 kg, ale ja walczę z wagą mocno i chciałbym tego uniknąć. Co o tym myślicie? Macie jakieś pomysły? 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.