21 minut temu, Łza Włóczynutka napisał(a):Test na dopiero co przykejonych elementach to żaden test - niech przetestują po 3-4 zimach.
Zgadzam się. Mało wiem o autorze testu, więc daleko mi do jego oceny, ale sam sposób przeprowadzenia testu wzbudza we mnie więcej wątpliwości niż ich adresuje.
Co więcej, nie zamierzam się ograniczać w podróżach do Polski, co tylko poszerza zakres temperatur.
17 minut temu, jacek00 napisał(a):Już pisałem, że odklejałem antenę po 3 zimach, gdzie przyczepa zimowała pod chmurką. Każdemu niedowiarkowi poleciłbym próbę odklejania panela A nie tyle odklejania co wycinania. Jakbyś się pomęczył 1-1,5 h z płytą 30x30 cm to byś zobaczył jak to cholerstwo trzyma
To, że trzyma po 3 zimach jest jakimś argumentem, ale daleko mu do ostateczności. Jest niezerowa szansa, że nasze przyczepy będą używane w nieco odmiennych warunkach i sam z siebie wolałbym nie zgadywać co akurat może zmienić siłę z jaką wszystko się trzyma. Zdecydowanie bardziej przekonuje mnie Twój poprzedni argument, że producenci też kleją zamiast przykręcać, ale tu zaś nie wiem, czy to będzie ten sam klej i czy będzie aplikowany w równie optymalnych warunkach.
Jeśli miałoby mi się to odkleić i popsuć to pal licho, ale jeśli kogoś takim panelem trzepnę na autostradzie jadąc 100-120km/h to już gorzej.
18 minut temu, jacek00 napisał(a):Z ciekawości to skąd wziąłeś w Szwecji dozwoloną prędkość z przyczepą 120 km/h, skoro tam maksymalna prędkośc dla osobówek to 110 km/h. O ile mi wiadomo to Tempo100 obowiązuje tylko w DE, i też o ile się nie mylę tylko dla zwestawów poniżej 3,5t.
Vehicle | Motorways | Other roads |
---|---|---|
Car + caravan under 3.5t | 50mph, 80km/h | 44-50mph, 70-80km/h |
Car + caravan over 3.5t | 56-74mph, 90-120km/h | 44-62mph, 70-100km/h |